حمایت شهرداری اصفهان از جشن فیلم کوتاه اصفهان

به گزارش ارک خبر:دومین و سومین جشن فیلم کوتاه اصفهان با حمایت شهرداری اصفهان بعد از یک و نیم سال وقفه به علت شرایط کرونا، از ششم تیرماه آغاز شده و تا امروز ۱۰ تیر ماه ادامه دارد.

پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان اصفهان این روزها با حمایت شهرداری اصفهان پس از یک سال و نیم وقفه، فعالیت خود را از سرگرفته و با اکران آثار جشنواره و نقد و بررسی آثار در سالن سوره حوزه هنری، بار دیگر چراغ رویدادهای سینمایی در اصفهان روشن شده است.

برگزاری این جشنواره چندین بار به علت بروز شرایط کرونا لغو شد اما بالاخره در تیرماه امسال برگزار شد. فیلم های این دوره در دو سانس بعدازظهر در سالن سوره اکران و جلسات نقد و بررسی بعد از پخش فیلم به صورت مجازی از طریق صفحه اینستاگرام پاتوق فیلم کوتاه اصفهان برگزار شد.

استقبال زیاد مخاطبان در این دوره، از دلتنگی علاقمندان سینما در یک و نیم سال شرایط کرونایی و دوری از سینما حکایت دارد. همچنین این استقبال، ظرفیت عرصه فیلم کوتاه در اصفهان را یادآوری می کند.

اختتامیه این رویداد شامگاه امروز، پنجشنبه ۱۰ تیرماه در محل حیاط هنرستان هنرهای زیبای پسران، به صورت نیمه حضوری برگزار و همچنین از طریق صفحه اینستاگرام پاتوق فیلم کوتاه به صورت زنده پخش می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا