عرضه سه محصول  جدید شرکت پالایش نفت اصفهان در رینگ داخلی بورس انرژی 

به گزارش ارک خبر:بنابر گفته رئیس بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت اصفهان با هدف تأمین نیاز داخلی به زودی  و برای نخستین بار سه محصول جدید  نرمال بوتان، نرمال  هگزان و نرمال پنتان  تولیدی این پالایشگاه ،  در رینگ داخلی بورس انرژی عرضه می‌شود.

ابراهیم کاویانی پور با اعلام این خبر و اشاره به اینکه  این محصولات در صنایع پتروشیمی، سوخت و خوراکی مصرف می شود، افزود: عرضه محصولات  مذکور در رینگ بین المللی بورس انرژی نیز در برنامه های شرکت قرار دارد.

کاویانی  ضمن قدردرانی از زحمات و تلاشهای کارشناسان این شرکت که به تولید فراورده های جدید و مورد نیاز کشور منتج شده است ،  ادامه  داد:  این شرکت همواره  توجه جدی به بازار داخل کشور دارد  و  علاوه بر آن، به منظور ارز آوری برای کشور و توجه ویژه به افزایش منافع سهامداران با اتخاذ تدابیر ویژه و همچنین اصلاح سبد فروش محصولات خود، از بازارهای صادراتی غافل نبوده و در زمینه صادرات نیز فعال است. 

رئیس بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت اصفهان افزود: در حال حاضر محصولات این شرکت مانند انواع حلال،  آیزوریسایکل و آیزوفید  در بورس انرژی عرضه می گردد و به فروش می رسد. همچنین تا کنون محصولاتی همچون  حلال ۴۰۲ و گوگرد به خارج از کشور صادر شده است.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا