در دهه ولایت و امامت؛

هزار و 117 فرزند یتیم و نیازمند زیر چتر حمایتی نیکوکاران قرار گرفتند

به گزارش ارک خبر:۱۶۳حامی اصفهانی، همزمان در دهه ولایت و امامت، حمایت هزار و ۱۱۷ فرزند یتیم و نیازمند را بر عهده گرفتند.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، عباسعلی زارعان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه ۱۳۵۳ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد، از خانواده سادات هستند، اظهار داشت: ۱۶۳ حامی نیکوکار، سرپرستی مادی و معنوی هزار و ۱۱۷ فرزند یتیم و نیازمند را در دهه ولایت و امامت بر عهده گرفتند.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان ادامه داد: حامیان فرزندان تحت حمایت اصفهانی در این ایام بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود مساعدت کردند.
زارعان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۷ فرزند تحت پوشش کمیته امداد در انتظار حمایت های مردم نیکوکار هستند، گفت: بی تردید در تلاش هستیم با یاری حامیان و همچنین جذب خیران بیشتر، میانگین سرانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین استان را افزایش دهیم.
وی با اشاره به اینکه حمایت از ایتام و نیازمندان نباید در امور مالی و معیشتی خلاصه شود، گفت: برای حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند در کنار سایر نیازها، باید مسائل مرتبط به امور فرهنگی و آینده تحصیلی آنها نیز در اولویت توجه باشد تا ضمن حمایت از سرمایه های اجتماعی و جلوگیری از بین نسلی شدن فقر، از ثمرات معنوی آن نیز برخوردار شوند.
قائم مقام کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه بستر الکترونیکی برای پرداخت حامیان فراهم است، تاکید کرد: کمک های مردم و خیران به طور مستقیم به حساب فرزندان معنوی آنها واریز می شود و متقاضیان مشارکت در این طرح می توانند با مراجعه به نشانی ekram.emdad.ir در این طرح ثبت نام کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا