۷۱۲ نفر از بسیجیان آذربایجان‌شرقی در زمینه واکسیناسیون فعال هستند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: ۷۱۲ نفر از بسیجیان متخصص و آموزش دیده در امر واکسیناسسون فعال هستند و با تامین واکسن کافی، مراکز واکسیناسیون سه شیفته فعالیت خواهند کرد.

به گزارش ارک خبر،سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم در جلسه قرارگاه زیستی امام رضا(ع) سپاه که به‌صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه برگزار شد، در تشریح اقدامات انجام شده توسط سپاه عاشورا برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: بیش از ۱۹ هزار بسیجی در قالب طرح شهید سلیمانی با فعال‌سازی تیم‌های رصد و پایش، بیماریابی و پیشگیری را شروع کرده اند.

وی ادامه داد: نذر کپسول‌های اکسیژن در قالب کمک‌های مؤمنانه به بیماران کرونایی نیز توسط بسیجیان استان آغاز شده است.

وی افزود: همیاران سلامت علاوه بر محلات، در مراکز پر تردد استان برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فعالیت می‌کنند.

سردار خرّم با اشاره به آغاز پیک پنجم کرونا در استان خاطرنشان کرد: آذربایجان‌شرقی از جمله استانهایی بود که پیک پنجم بیماری کرونا از یک هفته قبل از کل کشور شروع شد و متاسفانه روند ابتلا و فوتی نیز روند صعودی داشت.

وی در خصوص  مشکلات مربوط به کمبود سرم‌ نیز گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط سپاه استان مشکل شرکت سرم‌سازی مرتفع و کمبود سرم در کشور رفع شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سرلشکر سلامی نیز با تقدیر از فعالیت های سپاه عاشورا گفت: محله محوری حُسن کار شما است و تجربه نشان داده که تلاش‌های بسیج و سپاه در میدان عمل موثر واقع می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا