شهید علی لندی به اندازه کل رسانه ملی فرهنگ‌سازی کرد

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: شهید علی لندی، نوجوان فداکار ایذه‌ای به اندازه کل رسانه ملی در جامعه فرهنگ‌سازی کرد.

به گزارش ارک خبر،پیمان جبلی پیش از ظهر شنبه در جریان سفر به خوزستان و نشست با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اهواز اظهار کرد: به صورت طبیعی رفع نیازهای فرهنگی جامعه تنها بر عهده صداوسیما نیست بلکه باید همگان را در این مسئولیت شریک کنیم.

وی افزود: اینگونه نشست‌ها عهد و پیمانی است میان صداوسیما با تمام دلسوزانی که دغدغه مند هستند.

جبلی بیان کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، صداوسیما باید قرارگاه باشد که بتوان به صورت عملیاتی تمام مسائل را با کلیه ظرفیت‌ها و امکانات شناسایی کند و با هم فکری و هم افزایی بتواند یک کار بزرگ را انجام دهد، طبیعی است که انتظاراتی که از صداوسیما هست با این امکانات، انتظار زیادی است.

رئیس سازمان صدا و سیمای با بیان اینکه سند دقیق ما برای کار در صداوسیما، حکم مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: یک نفر می‌شود فرهنگ ساز مثل علی لندی که می‌تواند به اندازه کل صدا و سیما فرهنگ سازی کند. وظیفه اصلی صداوسیما آرامش بخشیدن به جامعه و همچنین دمیدن روح نشاط است.

جبلی گفت: آمدن به خوزستان در اولین روز رسمی کاری بنده بدون هر حرفی و کلامی خودش یک کلام دارد. ما اگر توانستیم یکی از مسائل و مشکلات خوزستان را از طریق رسانه حل کنیم می‌توانیم کارهای بسیار بزرگی را انجام دهیم.

وی افزود: شعار ما، هویت محوری و عدالت‌گستری است، ظرفیت‌های موجود در کشور باید دیده بشود و شناخته شود. ارتباطات مستمر می‌تواند ظرفیت‌ها را به ما نشان دهد چرا که صداوسیما باید نقش شتاب دهنده و تسریع در کارها را ایفا کند.

جبلی ادامه داد: هم سویی و هم راستایی تمام قوای سه‌گانه در اوج خود قرار دارد و حالا دیگر بهانه‌ای برای کار نکردن نیست.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار کرد: امیدواریم صداوسیمای مرکز خوزستان یک ستاد و قرارگاه اصلی برای پیگیری و حل مشکلات استان شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا