تلاش برای رضایت‌مندی مردم اولویت مسئولان باشد

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا گفت: تلاش برای رضایت‌مندی مردم باید اولویت اول و محوری تمامی دستگاه‌ها و نهادهای اداری و خدمات‌رسان باشد.

به گزارش ارک خبر، سردار عابدین خرم در دیدار با شهردار تبریز با تاکید بر اینکه جلب رضایت شهروندان مهمترین مؤلفه دستگاه‌های مختلف اجرایی از جمله شهرداری‌ها است، افزود: مردم شریف آذربایجان و تبریز لایق بهترین‌ها هستند از همین رو باید تلاش کنیم با ارائه بهترین عملکرد خود، سرمایه اجتماعی اعتماد مردم را ارتقا دهیم.

وی اظهار کرد: در طول دوران شکوهمند انقلاب اسلامی همواره تلاش دشمنان و بیگانگان این بوده که در قالب عملیات روانی و با زیرسوال بردن خدمات نظام و عملکرد دستگاه‌های مختلف، بین مردم و حاکمیت فاصله و بی‌اعتمادی ایجاد کنند.

خرم ادامه داد: البته بخشی از بی‌اعتمادی موجود در جامعه نیز به عملکرد ضعیف مسؤولان برمی‌گردد که برخی اوقات ناخواسته نتوانسته‌اند به قدر کافی رضایت مردم را در حوزه‌های مختلف جلب کنند که باید در این زمینه تلاش‌های شبانه روزی به انجام برسد.

وی با آرزوی موفقیت برای شهردار جدید تبریز، ابراز امیدواری کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری در این دوره جدید خدمات ارزنده‌ای برای شهروندان ارائه کنند و شاهد شکوفایی و توسعه شهر در تمامی ابعاد باشیم.

شهردار تبریز نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در نظام حکومتی مبتنی بر اسلام، داشتن مسؤولیت بار سنگینی است که بر دوش افراد گذاشته می‌شود، گفت: تنها در صورتی می‌توان رضایت خداوند و مردم را جلب کرد که متعهدانه به وظایف خود عمل کنیم.

عباس رنجبر با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهری مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت بدون هیچ ملاحظه‌ای انجام خواهد شد، افزود: به طور قطع در مسیری که پیش رو داریم، نیازمند همفکری و یاری مجموعه‌های مختلف از جمله سپاه عاشورا هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا