آمار بازماندگان از تحصیل در آذربایجان شرقی به حداقل برسد

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم همگرایی نهادهای مختلف با اداره کل آموزش و پرورش استان برای به حداقل رساندن آمار بازماندگان از تحصیل گفت: آمار باید به حداقل برسد.

به گزارش ارک خبر،عابدین خرّم در نشست شورای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، با تاکید بر لزوم همگرایی نهادهای مختلف با اداره‌کل آموزش و پرورش استان برای به حداقل رساندن آمار بازماندگان از تحصیل، بیان کرد: این موضوع همواره از دغدغه‌های اصلی من بوده است.

وی اضافه کرد: معتقد هستم ما در قبال این فرزندان‌مان مسئولیت سنگینی داریم و باید با پیشنهاد عملی و برنامه‌ریزی مدون آن را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به حضور پرشور دستگاه تعلیم و تربیت استان در راهپیمایی دشمن‌شکن ۱۳ آبان امسال، تشریح کرد: در کنگره ۱۰ هزار شهید استان نیز باید ۱۸۵۰ شهید دانش‌آموز به عنوان قهرمانان علمی و تحصیلی و الگوی دانش‌آموزان امروزی مورد تقدیر قرار گیرند.

خرّم هم‌چنین بر لزوم اقدام جدی دستگاه آموزش و پرورش استان برای پاسخگویی مناسب به نیازهای فکری و روحی دانش‌آموزان تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: اتمام طرح‌های نیمه تمام مدارس نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و قانون مولدسازی فرصت بی‌نظیری در این زمینه محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: جشنواره نوآوری و فناوری دانش‌آموزی (رینوفست) فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادهای علمی و فناورانه دانش‌آموزان استان است که در استانداری نیز بسته خاصی برای آن پیش‌بینی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا