ضرورت تدوین سند شهرستانی مبارزه با مواد مخدر در بناب

فرماندار بناب بر ضرورت تدوین سند شهرستانی مبارزه با مواد مخدر در بناب تاکید کرد و گفت: پدیده‌های اجتماعی پدیده‌های پیچیده‌ای هستند که حل آنها نیازمند داشتن یک نگاه همه جانبه است.

به گزارش ارک خبر، شهریار فتحی ظهر امروز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب با بیان اینکه با جزیره‌ای عمل کردن در خصوص مسائل و موضوعات اجتماعی به نتیجه‌ای مطلوب نخواهیم رسید، افزود: در خصوص مسئله اعتیاد و مواد مخدر باید دید در سطح شهرستان تاکنون چه اقداماتی انجام شده است و مأموریت هایی که دستگاه‌ها انجام داده‌اند تا چه اندازه باهم هماهنگ بوده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب سپس بر ضرورت تدوین سند شهرستانی مبارزه با مواد مخدر تأکید و تصریح کرد: با تدوین این سند وظایف و نقش هر کدام از دستگاه‌ها مشخص شده و در پایان سال می‌توانیم ارزیابی دقیقی از عملکرد خود در رابطه با مبارزه با مواد مخدر و کاهش اعتیاد داشته باشیم.

فتحی با بیان اینکه مقابله با اعتیاد متولی خاصی ندارد، اذعان کرد: در مبارزه با مواد مخدر مسئله پیشگیری باید در اولویت باشد و جا دارد برای رفع موانع قانونی با دعوت از نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی به جلسات و همچنین حل ریشه‌ای مسائل و مشکلات با دعوت از پژوهشگران، محققان، جامعه شناسان و اساتید حوزه و دانشگاه اهتمام لازم به عمل آید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا