افزایش ۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان بناب

بناب- جانشین فرمانده انتظامی بناب از افزایش ۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان بناب خبر داد.

به گزارش ارک خبر، سرهنگ بهرام بندری ظهر امروز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب گفت: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر جزو اولویت کاری این نیرو است.

وی با بیان اینکه طی ۷ ماه گذشته سال جاری ۵۵ طرح پاک سازی در نقاط آلوده شهری و روستایی اجرا شده است، اظهار کرد: طی این مدت ۱۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان بناب کشف و ۶۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی بناب با بیان اینکه ۲۰۰ معتاد متجاهر طی این مدت دستگیر و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شده‌اند، افزود: در هفت ماه سال جاری میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش یافته است.

سهل انگاری و تعلل شورای شهر و شهرداری برای احداث سالن ورزشی در محله دیزج

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب نیز در این جلسه با انتقاد از عدم اجرایی شدن یکی از مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب گفت: ایجاد امکانات و فضاهای ورزشی و اجرای برنامه‌های فرهنگی باید جزو اولویت مسئولین در محلات محروم باشد.

بر اساس این گزارش، سیدمجید یزدانی با بیان اینکه محلات دیزج یکی از مستعدترین محلات برای ایجاد سالن‌های ورزشی است، گفت: به دلیل سهل انگاری و تعلل برخی دوستان در شورای شهر و شهرداری بعد از گذشت مدت‌ها هنوز اجرای این سالن ورزشی در دیزج شروع نشده است.

وی با بیان اینکه با کمترین هزینه در حوزه ورزش می‌توان جوانان را از گرایش به سمت مواد مخدر و اعتیاد دور نگه داشت، تصریح کرد: علیرغم اینکه زمین مورد نظر برای احداث این ورزشگاه تغییر کاربری شده و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه این سالن آماده است ولی هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.

یزدانی خاطرنشان کرد: با احداث و تکمیل این سالن ورزشی می‌توان ۱۰ هزار نفر از جمعیت ساکن در محلات دیزج را از این امکانات ورزشی بهره مند کرد ولی دلیل تأخیر در شروع احداث این سالن معلوم نیست.

گفتنی است، شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا