آذربایجان شرقی ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و همواره نقش درخشانی در تاریخ ایران اسلامی داشته است.

به گزارش ارک خبر،عابدین خرم صبح امروز پنج شنبه در آئین معارفه و تکریم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در تبریز گفت: امروز باید همه مسئولان و مردم با همت بالا ورقی از دوران دفاع مقدس را ثبت و ضبط کنیم تا یک ذخیره ماندگار شود که اگر این کار را نکنیم خودمان ضرر کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه کسی که برای آثار شهدا کاری می‌کند در واقع برای خود و مردم و آینده خدمت کرده است، ادامه داد: آذربایجان شرقی حد و ظرفیت بالایی دارد که ادا نشده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهدا و فرماندهان بزرگی از این خطه جان داده‌اند، افزود: اگر به شهدای جوان مدافع حرم نگاه کنیم، خواهیم دید که شهید سلیمانی ارتباط دفاع مقدس را با دوران دفاع از حرم اهل بیت (ع) پیوند زده است.

خرم سپس با اشاره به اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یکی از نهادهای مهم در حوزه دفاع مقدس است، افزود: اقداماتی انجام گرفته ولی ناکافی است. از این به بعد هر چه در توان داریم باید به عنوان یک تکلیف در حوزه‌های مختلف در کنار بنیاد به کار گرفته شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه خانواده شهدا از کم برخوردارترین و راضی‌ترین مردم هستند، گفت: این عظمت فرهنگ جهاد شهادت را نشان می‌دهد. بنیاد حفظ و آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس محصول تفکر رهبری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا