دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس تنها متعلق به نیروهای مسلح نیست بلکه متعلق به همه مردم است.

به گزارش ارک خبر،سردار سرتیپ بهمن کارگر صبح امروز پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در تبریز گفت: هویت امروز جمهوری اسلامی از دفاع مقدس است و باید برای حفظ آثار و آرمان‌های دفاع مقدس و شهدای والامقام تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید پاتوقی برای پیشکسوتان باشد، گفت: از تجربیات پیشکسوتان در این نهاد استفاده خواهیم کرد.

کارگر سپس با تاکید بر اینکه هویت امروز جمهوری اسلامی از دفاع مقدس است، ابراز داشت: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب عزت و امنیت جمهوری اسلامی مدیون هشت سال زرین دفاع مقدس است.

وی ابراز داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با پیشنهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شده و اهداف والا و با ارزشی را دنبال می‌کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه داشتن روحیه بسیجی در بین نیروهای مسلح مهمترین موضوع است، گفت: در این عرصه نباید تفکر جناحی و سازمانی داشته باشیم. اگر روحیه جهادی و بسیجی داشته باشیم موفق خواهیم شد.

وی سپس در ادامه به تکمیل موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی بسیار فعال است و امیدواریم با تلاش استاندار و دیگر مسئولان شهری و استانی موزه دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی به زودی تکمیل و به بهره برداری کامل برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا