ترویج تفکر بسیجی در جامعه آینده کشور را تضمین می‌کند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تفکر بسیجی آینده کشور در تمام زمینه‌ها اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را تضمین می‌کند.

به گزارش ارک خبر،حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در جمع مسئولان و فرماندهان سپاه عاشورا و رده‌های مختلف بسیج آذربایجان شرقی، با بیان اینکه تکریم و نکوداشت هفته بسیج، پاسداشت جوانمردی و دلاوری و مردم مداری است، افزود: توسعه و ترویج فرهنگ بسیجی باید یکی از اولویت‌های مهم همه دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور که مشکلات عدیده اقتصادی و اجتماعی بر آن حاکم شده است، به شدت محتاج فرهنگ بسیجی هستیم تا همچون دوران طلایی دفاع مقدس با استعانت از همین فرهنگ و رفتار کشور را به سوی سرمنزل مقصود برسانیم.

آل هاشم ادامه داد: نام بسیج یادآور عزیزترین نهاد در بین ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است که در نگاه امام راحل هیچ نهادی عزیزتر از آن نبود و در حقیقت بنیانگذار جمهوری اسلامی با تشکیل بسیج آینده ایران اسلامی را تثبیت و تضمین کردند.

وی اضافه کرد: به تعبیر امام راحل اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص پیدا کنیم چه کسانی بهتر از بسیجیان و امروز نیز این نیروهای مردمی در تمامی عرصه‌ها یاری گر مردم و یاری رسان دولت‌های مختلف بوده و هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا