شکایت از مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال به کجا رسید؟

باشگاه فردوس قم همچنان پیگیر پرونده شکایت از تیم فوتسال مس سونگون به دلیل استفاده از بازیکن برزیلی است.

به گزارش ارک خبر،رسول قلی زاده مدیرعامل باشگاه فردوس قم، در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت از باشگاه مس سونگون برای استفاده از «داسیلوا راموس» بازیکن برزیلی گفت: همانطور که قبلاً گفته بودم شکایتمان را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داده بودیم ولی این کمیته بدون آنکه پرونده را کامل بخواند، شکایتمان را رد کرد. استدلال کمیته انضباطی این بود که هزینه شکایت را واریز نکرده‌ایم اما اولین کاری که کرده بودیم همین بود و فیش هم در پرونده وجود داشت.

وی افزود: به همین دلیل به کمیته استیناف شکایت کردیم و منتظر رای این کمیته هستیم. تمام مدارک ما برای شکایت از مس کامل بوده است. خوشبختانه تیم‌های راگا و شهروند هم شکایت کرده‌اند ولی هنوز جوابی نداده‌اند.

قلی زاده با اشاره به صحبت‌های اخیر سرمربی تیم مس و انتقاد از تیم فردوس به دلیل انجام این شکایت، تاکید کرد: ما خودمان را در حدی نمی‌بینیم که به جامعه فوتسال و فوتبال بی احترامی کنیم. ما شکایتی انجام داده‌ایم و دوست داریم جوابمان را بدهند؛ حتی اگر درخواستمان اشتباه بوده باشد.

مدیرعامل باشگاه فردوس قم یادآور شد: شکایت ما صد درصد درست است. متاسفانه کمیته انضباطی به درستی پرونده را مطالعه نکرده بود. مشابه همین اتفاق ابتدای فصل برای ما رخ داد. می‌خواستیم یک دروازه بان ترکمنستانی بگیریم که گفتند چون لیگ آنها تمام نشده است، نمی‌توانید او را جذب کنید. ماجرای بازیکن برزیلی مس هم همینطور بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا