حداکثر برای ۳ سال آینده در وادی رحمت تبریز جا داریم

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: حداکثر برای سه سال آینده در وادی رحمت جا داریم، به طوری که چندین بار برای ایجاد آرامستان جدید درخواست داده‌ایم که در حال پیگیری موضوع هستیم.

به گزارش ارک خبر،فرخ جلالی در خصوص موضوع افزایش بهای تعرفه آرامستان‌ها، بیان کرد: هزینه‌های کفن و دفن و حمل متوفی تنها ۳۰ درصد رشد سال جاری افزایش یافته است.

وی افزود: متاسفانه برخی برای پیش خرید قبور یک طبقه هجوم آورده‌اند و این در حالی است که با کمبود آرامستان مواجه هستیم، به طوری که چندین بار برای ایجاد آرامستان جدید درخواست داده‌ایم که در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: حداکثر برای سه سال آتی برای قبور در آرامستان فعلی جا داریم، چرا که حداکثر مصرف روزانه ۵۰ قبر بوده و در موارد پیک کرونا با احتساب قبور دو طبقه روزانه ۱۷۰ مورد قبر مصرف شده است.

جلالی اضافه کرد: در  پنج سال گذشته خیابانی برای دسترسی به بلوک‌های جدید ایجاد نشده بود در حالی که در یک سال اخیر چهار خیابان جدید احداث شده است.

وی در خصوص تخفیفات گروه‌های هدف مشخص شده در جامعه، گفت: در سال جاری از ۱۳۴۰ نفر از شهروندان تنها ۵۰۰ هزار تومان دریافت شده است که این در قبال هزینه آرامستان‌ها بسیار کمتر است.

به گفته وی، هزینه قبور و کفن و دفن در آرامستان تبریز حدود پنج میلیون تومان است.

 

دکمه بازگشت به بالا