افتتاح ۲ طرح بهسازی و اصلاح خطوط برق روستاهای اهر

به‌مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه‌ی فجر و با حضور مسئولان اهر دو طرح بهسازی و اصلاح شبکه فشار ضعیف برق در روستاهای این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ارک خبر،احمد فتحی، رئیس اداره برق شهرستان اهر در حاشیه‌ی این مراسم  اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ۱۰۰ درصد روستاهای این شهرستان از نعمت برق بهره‌مند شده‌اند.

وی، از اجرای طرح بهارستان در جهت بهسازی، اصلاح ضعف ولتاژ و حذف سیم مسی و جایگزینی آن با کابل خودنگهدار در روستاهای اهر خبر داد و افزود: در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرای طرح ملی بهارستان در کلیه‌ی روستاهای این شهرستان خواهیم بود.

فتحی همچنین گفت: طرح ملی بهارستان در دو روستا با مجموع اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال به ترتیب در روستای نقدوز ۶ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال و شاهوردی قشلاقی ۷ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال اجرا شد که امروز شاهد افتتاح این طرح‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده اجرای طرح بهسازی در ۹ روستای دیگر شهرستان با عقد قرارداد با پیمانکار آغاز و تاکنون از این تعداد در دو روستای رشت آباد جدید با ۸۰۰ میلیون تومان و صومعه لو با ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار مراحل پایانی طرح در حال انجام است که به‌زودی شاهد افتتاح این طرح‌ها نیز خواهیم بود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا