پایان عملیات امداد رسانی و آواربرداری در محل سقوط جنگنده آموزشی در تبریز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: عملیات امداد رسانی و آواربرداری در محل سقوط جنگنده آموزشی در تبریز به پایان رسید.

به گزارش ارک خبر،محمدباقر هنربر روز دوشنبه در گفت و گو با  خبرنگاران اظهار کرد: در این حادثه که به دلیل نقص فنی روی داد، دو خلبان هواپیما و یک شهروند که در حال عبور از محل با خودروی خود بود، جان خود را از دست دادند. خلبانان جان باخته در این حادثه سرهنگ دوم صادق فلاحی و سروان علیرضا حنیفه زاد بودند.

وی تاکید کرد: خلبان این جنگنده آموزشی به رغم نقص فنی هواپیما با تبحر و شجاعت خاصی آن را به نقطه ای خالی از واحدهای مسکونی و مردم هدایت کرد و موجب کاهش خسارت شد.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس، عملیات امداد و نجات و آواربرداری در محل حادثه به پایان رسید و لاشه هواپیمای ساقط شده از داخل سالن ورزشی مدرسه بیرون کشیده شد، گفت: بلافاصله پس از گزارش وقوع سانحه، پنج دستگاه آمبولانس به همراه خودروی فرماندهی در محل حادثه سقوط هواپیمای آموزشی اف ۵ جهت امداد رسانی حضور یافتند. همچنین گروه تخصصی آوار برداری سازمان آتش نشانی در محل حادثه سقوط هواپیمای آموزشی اف ۵ حاضر شد.

وی گفت: نیروهای حاضر در محل هم اکنون در حال پاکسازی محل وقوع حادثه هستند.

صبح امروز  یک فروند هواپیمای جنگنده از نوع اف ۵ در داخل شهر تبریز و  در حوالی کشتارگاه قدیمی تبریز و در جوار یکی از مدارس در سالن ورزشی شهید علیپور سقوط کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا