فعالیت اتوبوسرانی تبریز در شب‌های قدر از مصلی و مسجد جامع

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از خدمات رسانی ویژه ناوگان این شرکت از مصلی و مسجد جامع شهر در شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش ارک خبر ،ایوب اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: ناوگان اتوبوس‌های بخش خصوصی تحت نظارت با ارائه خدمات، کار جابجایی شهروندان عزیز را در شب‌های قدر بر عهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز در کنار نهادهای ذیربط در امر برگزاری مراسم شب‌های باعظمت قدر به عنوان مهمترین نهاد خدمات رسان به منظور بهره مندی مردم مومن و ولایتمدار تبریز از این مراسم پرفیض، با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی ارائه خدمات خواهد کرد.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های انجام یافته مقابل مصلای اعظم امام خمینی (ره) و مسجد جامع مهمترین پایانه‌های خدمات رسانی جهت جابجایی مسافران بعداز اتمام مراسم شب‌های قدر خواهد بود.

اسماعیلی گفت: جهت ارائه سرویس دهی مطلوب، حوزه‌های بهره برداری و نظارت و بازرسی این شرکت با تعیین مدیران و بازرسان در شب‌های قدر، به نحوه خدمات رسانی به صورت میدانی نظارت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بیش از ۹۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان عمومی و خصوصی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در شب‌های قدر ارائه خدمات خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا