نماینده مردم تبریز: آزادی قدس آرمانی فراموش نشدنی برای همه‌ مسلمانان است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادی قدس آرمانی فراموش نشدنی برای همه‌ی مسلمانان بوده و انقلاب اسلامی نیز این آرمان را جزو اهداف راهبردی خود قرار داده است.

به گزارش ارک خبر،سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در خصوص اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: با توجه به شرایط بین المللی و مسائلی که در فلسطین به‌وجود آمده و حملات گسترده‌ای که از سوی رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم فلسطین انجام می‌شود و همچنین با توجه به قیام داخلی مردم فلسطین در کرانه‌ی باختری و نوار غزه که بیش از هفت عملیات انجام داده‌اند، حمایت مسلمانان از قیام مردم مظلوم فلسطین لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس از اهمیت بالایی برخوردار است و یک نوع حمایت از قیام مردم مظلوم فلسطین محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پیامی است برای سردمداران کشورهای دنیا که بدانند مردم فلسطین تنها نیستند و آزادی قدس آرمانی فراموش نشدنی برای همه‌ی مسلمانان بوده و انقلاب اسلامی نیز این آرمان را جزو اهداف راهبردی خود قرار داده است و همانطور که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نیز فرموده‌اند، قدس آزاد خواهد شد.

میرتاج الدینی خطاب به کشورهای عربی نیز گفت: این حضور یک پیام و هشدار برای کشورهای عربی است که قصد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دارند و این کشورها باید به‌خود بیایند؛ چراکه عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی خیانت به آرمان قدس محسوب شده و سرنوشت انور سادات در انتظار این کشورها خواهد بود و مردم مسلمان دنیا هرگز خائنین به آرمان‌ قدس را فراموش نخواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی‌های دو سال اخیر به‌دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بود اما اکنون خوشبختانه به‌دلیل فروکش کردن شرایط کرونایی، برگزاری راهپیمایی روز قدس به‌صورت عادی امکان پذیر است، هرچند که همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضرورت دارد.

نماینده‌ی مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس بعد از دوسال، یک وظیفه‌ی سیاسی و انقلابی است و قطعا حضور در این راهپیمایی‌ها به تداوم انقلاب اسلامی و آزادی قدس کمک و همچنین همراهی مردم با رهبران نظام اسلامی را تقویت می‌کند.

وی، حضور در راهپیمایی روز قدس را لبیک گویی به امام خمینی(ره) و همراهی با آیت الله خامنه‌ای ولی‌فقیه زمان عنوان کرد و افزود: به‌عنوان نماینده مردم و فردی علاقه‌مند به آرمان قدس، از مردم می‌خواهم یک بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس به مردم مظلوم فلسطین کمک کنند؛ چراکه به ایامی نزدیک می‌شویم که با یک حرکت گسترده‌ی مردمی از همه‌ی کشورهای جهان اسلام در جهت حمایت از قیام مردم فلسطین، شاهد آزادی قدس خواهیم بود.

میرتاج الدینی در خاتمه تاکید کرد: اکنون شش سال از وعده‌ی نابودی رژیم صهیونیستی بعد از ۲۵ سال، گذشته است و رهبران این رژیم نیز به‌صورت غیر مستقیم به این موضوع اذعان دارند و به این باور رسیده‌اند که دولت غاصب آن‌ها مستمر نخواهد بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا