کشف ۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی

طی دو عملیات مجزا و با تلاش ماموران پلیس شهرستان‌های اسکو و عجبشیر، قاچاقچیان در انتقال ۱۵ کیلو گرم از انواع مواد مخدر ناکام ماندند.

به گزارش ارک خبر،سرهنگ ستار داداشی، فرمانده انتظامی شهرستان اسکو، در تشریح جرئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و انتقال مقادیری مواد مخدر در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با پشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یکی از محورهای شهرستان خودروی حامل مواد مخدر را مشاهده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه‌ داد: ماموران در بازرسی از خودروی سمند توقیف شده مقدار پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین به صورت جاساز کشف کردند.

هم‌چنین سرهنگ رحمان عبدی، فرمانده انتظامی شهرستان عجبشیر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب مبنی بر این‌که دو دستگاه سواری پژوپارس و پراید اقدام به حمل مواد مخدر می‌کنند، عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به همراه ماموران یگان امداد و کلانتری، خودروها را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود:ماموران موفق شدند در بازرسی از خودروها مقدار ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان، وی ادامه داد: دراین راستا دو دستگاه خودرو توقیف  و چهار نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا