درمانگاه تامین اجتماعی در هریس احداث می‌شود

با امضای تفاهم نامه تخصیص زمین وقفی بین اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر هریس، درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان احداث می‌شود.

به گزارش ارک خبر،حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در دیدار فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر هریس با وی، با اشاره به اقدامات این اداره کل در حوزه درمانی، اظهار کرد: خدمت به مردم و به خصوص قشر نیازمند جامعه جزو رسالت‌های سازمان اوقاف بوده و  حاضرهستیم از ظرفیت‌های اوقاف در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اختصاص زمین وقفی برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی در هریس گام مهم اداره کل اوقاف جهت حل مشکلات مردم این شهرستان بوده و قطعا این چنین اقداماتی درسایر شهرستان‌ها هم با همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی دراولویت قرار دارد.

در ادامه فرهاد جلیل‌وند، فرماندار هریس نیز اظهار کرد: شهرستان هریس حدود ۲۴ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی دارد که متاسفانه این جمعیت از دریافت خدمات رایگان درمانی تامین اجتماعی در خود شهرستان محروم هستند و نمی‌توانند از این خدمات بهره ببرند.

وی ادامه داد: امروز توافق و تفاهم نامه‌ای بین فرمانداری، اعضای شورای شهر هریس، شهرداری، اداره کل اوقاف و اداره کل تامین اجتمامی جهت احداث درمانگاه تامین اجتماعی درهریس برقرار شده و از این پس کارهای اداری احداث این درمانگاه را پیگیری خواهیم کرد تا با کمک دستگاه‌های اجرایی، درمانگاه مدنظر ساخته شده و مردم بتوانند از این خدمات رایگان درمانی استفاده کنند.

وی با اشاره به پیگیری نماینده مردم اهر و هریس برای ساخت این درمانگاه، گفت: از روزی که در شهرستان هریس حضوریافتم، اداره اوقاف شهرستان یکی از اداراتی بوده که در زمینه توسعه شهرستان همکاری تنگاتنگ و مسئولانه داشته است.

جلیل‌وند در خاتمه از همکاری مدیرکل اوقاف استان و رئیس اداره اوقاف هریس در راستای کمک به اجرایی شدن طرح احداث درمانگاه تامین اجتماعی هریس قدردانی کرد.

درمانگاه تامین اجتماعی در هریس احداث می‌شود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا