تلاش دشمنان و بدخواهان برای سوءاستفاده از مسائل قومیتی

استاندار آذربایجان شرقی گفت: دشمنان و بدخواهان در تلاش برای سوءاستفاده از مسائل قومی و ترویج افکار تجزیه‌طلبانه هستند.

به گزارش ارک خبر،عابدین خرّم ظهر دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز اظهار داشت: مسائل فرهنگی و قومی یکی از مسائلی است که اگر توجه مناسبی به آن صورت گیرد، یک فرصت برای توسعه و پیشرفت استان است.

وی افزود: تأکید رهبر معظم انقلاب بر دلبستگی و غیرت مردم آذربایجان به اسلام و ایران، یک راهبرد و راهنما برای ماست و تمام برنامه‌های خود را مبتنی بر این موضوع تنظیم کرده‌ایم.

خرّم با اشاره به رویکرد وحدت‌آفرین نماینده ولی فقیه در استان، گفت: دغدغه و اهتمام ما برای ایجاد وفاق و همدلی در سطح استان است و تلاش می‌کنیم تا مسائل قومی و فرهنگی، محل برداشت‌های سو از طرف دشمن قرار نگیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مهم‌ترین ظرفیت استان، تاریخ و تمدن آن است، افزود: مردم آذربایجان و تبریز در طول تاریخ، حرکت‌های تأثیرگذاری داشته‌اند و نقش آنان در مقاطعی مانند انقلاب مشروطه، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بی‌بدیل بوده است.

تلاش دشمنان و بدخواهان برای سوءاستفاده از مسائل قومیتی

وی همچنین با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: عملیات بیت‌المقدس نشان داد که اگر وحدت کلمه داشته باشیم، خداوند متعال گشایش‌هایی ایجاد می‌کند که قابل محاسبه نیست.

خرّم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس، گفت: رهبر معظم انقلاب تأکید کرده‌اند که در گام دوم انقلاب، خرمشهرها در پیش داریم و اعتقاد ما این است که اگر هر کس، جایگاه خود را به‌عنوان نقطه ثقل انجام وظیفه بداند، خرمشهرها را فتح خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تبیین ضرورت‌ها و آثار طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، اقدامات، سیاست‌ها و برنامه‌های استان را در حوزه تولید و تأمین کالاهای اساسی و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، ایجاد اشتغال و رونق تولید تشریح کرد.

تلاش دشمنان و بدخواهان برای سوءاستفاده از مسائل قومیتی

رسالت‌های ارتش براساس منویات رهبر معظم انقلاب تعیین می‌شود

امیرحسین شفیعی فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان هم در این نشست، با اشاره به حضور دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان آذربایجان شرقی برای طی دوره‌های آموزشی، گفت: هدف از این نشست، بهره‌مندی از تجربیات و شیوه‌های مدیریتی است.

وی تأکید کرد: رسالت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران براساس منویات رهبر معظم انقلاب تعیین می‌شوند و ما در این مسیر، هرگز نخواهیم هراسید و زانوان ما هرگز نخواهد لرزید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا