جهاد تبیین مهم‌ترین راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان است

جانشین فرمانده سپاه اهر ضمن تاکید بر ضرورت ترویج و تبلیغ جهاد تبیین در مقابله با توطئه‌های دشمنان گفت: جهاد تبیین مهم‌ترین راهکار در مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش ارک خبر،سرهنگ پاسدار سعید میرزامحمدی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: مواجهه نظام سلطه با جمهوری اسلامی در قالب تهاجم ترکیبی است که جنبه‌های اقتصادی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی و رسانه‌ای دارد که باید هم پدافند و هم آفند داشته باشیم.

وی افزود: در جنگ شناختی، میدان جنگ ذهن و ادراک انسانها می‌باشد و ابزار دشمن رسانه و فضای مجازی است که با توجه به گستردگی استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی و بی‌ضابطه بودن فعالیت آنها و دشواری نظارت و ضعف سواد رسانه در کشور روح و روان مردم درگیر می‌شود.

میرزا محمدی افزود: در جنگ شناختی و رسانه‌ای نقطه هدف آرمانهای نظام و انقلاب و ذهن مردم است که مورد بمباران شناختی روانی قرار می‌گیرد که با جهاد تبیین و افزایش سواد رسانه در کشور می‌توان با آن مثل جنگ سخت افزاری توطئه دشمن را نقش بر آب کرد.

وی در ادامه قرن حاضر را  قرن ارتباطات عنوان کرد و گفت: کاربران فضای مجازی و تولید کننده های محتوا باید در قرن جدید با محتوا سازی مناسب و ارتقاء سواد رسانه ای مخاطبان در توسعه ارزش‌های دینی، اسلامی و مقابله با توطئه‌های کور دشمنان به پیش بروند.

جانشین فرمانده سپاه اهر افزود: تا زمانی که اسلام و کفر رودروی هم قرار دارند همچنان دشمنی آمریکا با ایران و اسلام ادامه خواهد داشت و با تغییر دولت‌های این رژیم نیز دشمنی‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود.

وی یکی از موفق ترین رویدادهای هنری ایران اسلامی در روزهای اخیر را که باعث خشم دشمنان و خصوصاً آمریکا و اسرائیل شده است را اجرای سرود “سلام فرمانده” با زبان‌های مختلف در کل جهان اسلام برشمرد و افزود: اجرای اینگونه سرودهای انقلابی و پرمحتوا که ویژه نسل جدید می‌باشد علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جدید باعث شکست توطئه‌های دشمنان و توسعه انقلاب حضرت مهدی موعود(عج) در کل دنیا خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا