اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب شهری اهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب شهری شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش ارک خبر،محمد خانی در جمع مسئولان شهرستان اهر گفت: این اعتبار در راستای توسعه و تحت پوشش قرار دادن تمام نقاط شهری به شبکه فاضلاب می‌باشد که امیدواریم هرچه سریع تر مقدمات انتخاب پیمانکار توسط مسئولان ذیربط مشخص و تا دو سال آینده شاهد اتمام این پروژه باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهر تبریز از نظر توسعه شبکه فاضلاب شهری دومین شهر کشور می‌باشد، گفت: شهرهای اهر و سراب بالاترین سطح پوشش شبکه فاضلاب شهری را دارند که از طرف شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی برای تکمیل شبکه فاضلاب شهری اهر ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص می‌یابد.

خانی، در خصوص توسعه و اجرای فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر نیز افزود: به زودی این پروژه در دستور کار شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه اجرای این طرح به اعتبار کلان نیاز دارد، سعی خواهیم کرد اعتبار مورد نیاز را تهیه و نسبت به توسعه تصفیه‌خانه فاضلاب اهر گام های عملی برداریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی در ادامه گفت: در شهرستان اهر ۲۰ درصد جمعیت به لحاظ این‌که در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کنند از پرداخت هزینه معاف هستند که امیدواریم این تعداد افزایش یابند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا