همکاران در جنوب شرق و بخش بهارستان اصفهان در کنفرانس بین المللی سیرد خوش درخشیدند

دغدغه مندی ، توسعه دانش را به همراه دارد

به گزارش ارک خبر:دانش محوری یکی از مهم ترین دارایی های سازمان است که باعث ایجاد خلاقیت و خلق مزیت های رقابتی می شود .هر ساله صنعت برق دنیا در یک رقابت علمی و فوق تخصصی در یکی از کشورهای اروپایی به عنوان سیرد بین المللی دانش متخصصان را محک می زند در شرکت توزیع برق اصفهان ۳ نفر از همکاران دغدغه مند تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا یکی از مهمترین چالش های این صنعت را مورد واکاوی قرار دهند .

مهندسین مهران نصر مدیر برق منطقه ۶ ، جواد شب بیدار رییس برق بخش بهارستان و ساسان هوشنگی فر کارشناس برنامه ریزی برق منطقه ۶ در این تورنمت و رقابت جهانی خوش درخشیدند و مقاله شان مورد اقبال جهانی قرار گرفت

مهندس مهران نصر مدیر برق منطقه ۶ شرکت توزیع برق اصفهان گفت : به منظور افزایش بهره وری ؛ جلوگیری از قطع برق مشترکین و رفع عیب در تجهیزات شبکه باید تحقیقات گسترده ای انجام داد تا بتوانیم برق پایدار و مطمئن را به مشترکین ارائه کنیم یکی از راهکارهای کاهش حوادث توجه ویژه به رفع عیب سرکابلها می باشد که در نهایت می تواند از خاموشی های ناخواسته نیز پیشگیری کند .

وی خاطر نشان کرد : با مشخص نمودن منابع عیب می توان برقی باکیفیت ارائه کرد و این تنها با سعی و خطا امکان پذیر نیست و باید کار تحقیقاتی انجام شود

وی ابراز داشت : بعضی از اشکالات تجهیزات به صورت عینی نیست از جمله عیوب سرکابل ها که باید برای برطرف کردن آن کار علمی و تحقیقاتی انجام شود و این جرقه ای شد تا به دنبال سرنخ های غیر عینی خاموشی ها باشیم و این حضور ما را در ارایه کنفرانس بین المللی سیرد در شهر پرتوی در کشور پرتقال شکل داد.

مهندس جواد شب بیدار رییس برق بخش بهارستان تصریح کرد : یکی از عواملی که باعث قطع فیدر می شود وجود سر کابل های معیوب است که متاسفانه عیب یابی آن نیز مشکل است به طوری که برای برطرف کردن مشکل باید سر کابل های شبکه جدا شود که هم خسارات سنگینی دارد و هم موجب افزایش خاموشی ها می شود .

شب بیدار خاطر نشان کرد : بیش از یک سوم خاموشی ها مربوط به عیوب سر کابل می باشد و در مقاله ارائه شده با عنوان مدیریت ریسک خاموشی های ناشی از سر کابل ها توسط دستگاه pdlt اندازه گیری شاخصpd به منظور برطرف شدن مشکلات سر کابل ها لحاظ می گردد.

وی گفت : یک سال اندازه گیری و شاخص بندی این سر کابل ها با دستگاه فوق در برق بخش بهارستان در تمام فصول مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه آن ارایه مقاله ای شد که مورد اقبال کنفرانس بین المللی سیرد شد و جایگاه شرکت توزیع برق اصفهان را بیش از پیش افزایش داد .

وی نیروهای عملیات برق بخش بهارستان را یکی از دیگر عوامل موفقیت این مقاله عنوان و اشاره کرد : ایشان تمام تلاش خود را برای به دست آوردن نتیجه درست به کار گرفتند .

ساسان هوشنگی فر کارشناس ..برنامه ریزی..که در تمامی مراحل و خصوصا ترجمه مقاله کنفرانس بین المللی سیرد تمام تلاش خود را به کار گرفت ابراز داشت : با ارایه این مقاله و نشر آن در کل دنیا به طور قطع می توان شاهد کاهش خاموشی ها باشیم .

وی گفت : در این طرح تقریبا هزار سرکابل مورد بررسی قرار گرفت و کار کارشناسی بر روی آن انجام گرفت تا نتیجه حقیقی و واقعی در اختیار ما قرار دهد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا