حرکت به سوی اقتصاد دانش‌بنیان با اجرای تورهای صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: قطعاً برگزاری تورهای صنعتی، مسیری مناسب در جهت تحقق عملی شعار سال جاری خواهد بود و در کنار آن آشنایی با تکنولوژی‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای واحدهای صنعتی که تولیدات برجسته در کشور دارند برای واحدهای تولیدی دانش بنیان، نوپا و متوسط امری ضروری است.

به گزارش ارک خبر،سید مرتضی نیرومند اسکویی، روز یکشنبه، نهم مردادماه، در حاشیه تور صنعتی بازدید واحدهای تولیدی دانش بنیان و صنایع کوچک آذربایجان شرقی از مجموع کارخانجات مهر اصل مستقر در شهرک صنعتی شهید سلیمی، گفت: تولید همانند سال‌های گذشته سرفصل تأکیدات مقام معظم رهبری است و در کنار آن اقتصاد دانش‌بنیان می‌تواند دو بازوی شکوفایی اقتصاد و پیشرفت در کشور باشد.
وی افزود: برگزاری تورهای صنعتی یکی موارد مؤثر در بالا بردن دانش در شرکت دانش بنیان و نخبگان دانشگاهی است که موجب ایجاد ایده و طرح‌های علمی آن‌ها خواهد شد.
وی اظهار کرد: برگزاری تور صنعتی در راستای ایجاد تعامل و توسعه روابط کاری بین واحدهای کوچک و متوسط با واحدهای صنعتی بزرگ و موفق برگزار شد.
نیرومند گفت: شرکت تولیدی مهراصل در سال ۱۳۶۹ با هدف ارائه محصولات جدید با تکنولوژی روز در زمینه‌های تهویه مطبوع و تبرید صنعتی ثبت و افتتاح شد و در حال حاضر این شرکت از نظر ظرفیت، وسعت کارخانجات، تنوع و پیشرفتگی ماشین‌آلات و در اختیار داشتن نیروی متخصص، بزرگترین شرکت فعال در زمینه تهویه و تبرید در ایران و یکی از صادرکنندگان موفق کشور محسوب می‌شود.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا