دولت در یک سال گذشته منشا تحولات زیادی بود/دستاوردهای دولت سیزدهم

وزیر اطلاعات ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: دولت در این مدت یک‌ساله، منشأ تحولات قابل توجهی بود که به اذن حضرت احدیت، آثار مبارک آن از این پس، بیشتر و عمیق‌تر دیده خواهد شد.

به گزارش ارک خبر،حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات با صدور پیامی ضمن گرامیداشت گفت: دولت مردمی و انقلابی در یکی از دشوارترین و پیچیده‌ترین مقاطع تاریخی، اداره‌ی امور کشور را به دست گرفت، اما با توکل به ذات اقدس الهی، با دنبال کردن مسیر مستقیم ولایت با خدمتی الگو گرفته از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و از شهیدان رجایی و باهنر و به‌ویژه از راه و رسم آمیختگی با مردم، خدمت به مردم و حضور در میان مردم همه‌ی نقاط کشور، در این مدت یک‌ساله، منشأ تحولات قابل توجهی بوده که به اذن حضرت احدیت، آثار مبارک آن از این پس، بیشتر و عمیق‌تر دیده خواهد شد.
متن کامل پیام او بدین شرح است:
هفته‌ی دولت تجلی ارزش‌ها و دستاوردهای ماندگار شهیدان رجایی و باهنر است.
روحیات شهیدان رجایی و باهنر باید سرلوحه‌ی همه مسئولان و دولت‌مردان باشد
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)
هفته‌ی دولت تجلی ارزش‌ها و دستاوردهای ماندگار شهیدان رجایی و باهنر، آن دو اسوه الگوی خدمت‌گزاری خالصانه و درس آموزی است که همچون میراثی ارزشمند بر تارک آسمان نیلگون میهن اسلامی عزیزمان می‌درخشند. این دو شهید عزیز توسط گروهک ضدمردمی و ضدانقلابی منافقین به درجه رفیع شهادت رسیدند تا به گواه تاریخ، ننگِ جنایت ددمنشانه‌ی منافقین تروریست مزدور صدام بعثی و صهیونیزم بین‌الملل، از دامان آلوده به خون افزون بر ۱۷ هزار شهید مظلوم و بی‌گناه تا قیامت زدوده نگردد.
دولت مردمی و انقلابی در یکی از دشوارترین و پیچیده‌ترین مقاطع تاریخی، اداره‌ی امور کشور را به دست گرفت، اما با توکل به ذات اقدس الهی، با دنبال کردن مسیر مستقیم ولایت با خدمتی الگو گرفته از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و از شهیدان رجایی و باهنر و به‌ویژه از راه و رسم آمیختگی با مردم، خدمت به مردم و حضور در میان مردم همه‌ی نقاط کشور، در این مدت یک‌ساله، منشأ تحولات قابل توجهی بوده که به اذن حضرت احدیت، آثار مبارک آن از این پس، بیشتر و عمیق‌تر دیده خواهد شد.
موفقیت در اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، موفقیت در مقابله با بیماری منحوس کرونا، موفقیت در عرصه بین‌الملل و منطقه‌ای (نشست سه جانبه)، سفرهای استانی رئیس جمهور محترم و آثار با برکت آن از جمله دستاوردهای دولت مردمی و انقلابی در این مدت است.
به روان پاک امام شهیدان (ره) و شهدای بخون خفته‌ی عرصه‌ی امنیت و شهدای وزارت درود می‌فرستم و ضمن عرض تسلیت ایام، فرارسیدن هفته‌ی دولت را گرامی داشته، به‌مناسبت روز کارمند، از یکایک کارکنان شاغل و بازنشستگان عزیز، ولایت‌مدار عرصه‌ی گمنامی، که وجود نازنین خویش را در راه پاسداشت خون شهدای عزیز و خدمت صادقانه در تأمین امنیت مردم صرف نموده‌اند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.
از خداوند متعال، تداوم توفیق روز افزون خدمت در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد و خدمت‌گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و سلامتی و آرامش خانواده‌های محترم شما همکاران عزیز را مسئلت می‌نمایم.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا