گازرسانی به ۸۰ روستای آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید

در آیینی گازرسانی به ۸۰ روستای آذربایجان‌شرقی با پوشش یک هزار و ۳۹۹ خانواری و صرف ۸۳ میلیارد تومان هزینه کرد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ارک خبر،در این آیین همچنین عملیات گازرسانی به ۲۴ روستای دیگر آذربایجان شرقی با برآورد هزینه  کرد ۸۷ میلیارد تومان به میمنت هفته دولت آغاز شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در این آیین با بیان اینکه توجه به رویکرد دولت سیزدهم و اینکه دولت مردمی است، گفت: شعار این دولت مردمی، ایران قوی است و با تکیه بر مردم حرکت می‌کند و رفع تبعیض و اجرای عدالت از جمله کارکردها و اولویت های این دولت است.
تراب محمدی افزود: امروز شاهدیم که در وزارت نفت کارهای بزرگی انجام می شود؛ هم در زمینه تولید و صادرات مواد نفتی و هم در تولید بنزین و گاز هیچ مشکلی نداریم و شرکت گاز آذربایجان شرقی هم فعالیت های خوبی را بر این اساس شروع کرده و بر اساس منویات دولت سیزدهم مبنی بر رفع تبعیض و  اجرای عدالت گام بر می دارد.
وی با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که ۹۹ درصد روستاهای آذربایجان شرقی از نعمت گاز بهره مند هستند، خاطرنشان کرد: از جمله مهمترین خدمات نظام بهره مندی دور افتاده ترین روستاها از نعمت گاز است.
محمدی با اشاره به افزایش روستاهای آذربایجان شرقی به گاز از دو هزار و ۳۶۰ روستا به دو هزار و ۴۴۰ روستا اظهار کرد: آینده بسیار امیدبخش است و باید مردم را نیز امیدوار نگه داشت، زیرا که امروز روحیه جهادی بر مدیران حاکم است.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا