دسترسی آسان و کم هزینه به امکان ورزشی در مناطق محروم تبریز

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز گفت: یکی از سیاست های اصلی کمیسیون ورزش و جوانان تسهیل دسترسی مردم به ورزش ارزان است.

به گزارش ارک خبر،

پرویز هادی در نشست کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با شارره به کلنگ زنی ساختمان ورزش اظهار کرد: امیدواریم باتلاش شهرداری منطقه یک تبریز به زودی شاهد بهره برداری از این ساختمان باشیم.

وی در ادمه با اشاره به موضوع سالن های ورزشی در نقاط مختلف تبریز و نحوه فعالیت آنها، افزود: سالن های ورزشی موجود در تبریز باید شناسایی، وضعیت و مشکلات آنها ارزیابی و بررسی شده تا بر اساس آن تصمیمات و تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: اینکه متاسفانه برخی سالن ها نیاز به تعمیرات داشتند که باید وضعیت کنونی آنها ارزیابی شود.

هادی با اشاره به افزایش قیمت سالن های ورزشی خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های اصلی کمیسیون ورزش و جوانان تسهیل دسترسی مردم به ورزش ارزان است و تلاش بر این بوده تا مردم در نقاط مختلف شهر علی الخصوص مناطق محروم با هزینه کمتر بتواند به سالن های ورزشی دسترسی داشته باشند.

وی اضافه کرد: متاسفانه برون سپاری سالن های ورزشی در مناطق محروم با توجه به افزایش قیمت سالن ها در کنار بحث درآمدزایی با موضوع دسترسی آسان و کم هزینه مردم مناطق محروم به ورزش همخوانی ندارد و در این خصوص باید تدابیری اندیشده شود تا مردم به راحتی بتوانند از ظرفیت های موجود بهره مند شوند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری با اشاره به موضوع مشکلات کارکنان طرف قرارداد با شرکت خدماتی پاک شهر سبز تبریز بیان کرد: موضوع مطالبات و مشکلات کارکنان این مجموعه باید سریعا پیگیری و تعیین تکلیف شود.

وی خاطرنشان کرد: اکثریت افراد طرف قرارداد با این مجموعه در بخش های مختلف با تمام توان فعالیت می کنند و باید مشکلات موجود رفع شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا