ثبت اطلاعات ۸۴۰ هزار معلم در سامانه رتبه بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: براساس آخرین آمار سامانه، تاکنون۸۴۰ هزار معلم اطلاعات خود را در سامانه رتبه بندی وارد کرده اند و فرآیند رتبه بندی در حال طی کردن مراحل پایانی است.

به گزارش ارک خبر،یوسف نوری در جمع فرهنگیان شهرستان شادگان استان خوزستان بیان کرد: تاکنون بالغ بر۸۴۰ هزار فرهنگی در سامانه رتبه بندی اطلاعات خود را ثبت کرده اند و اراده دولت مردمی برای تحقق و اجرایی شدن نظام رتبه بندی معلمان است.

نوری با اشاره به وضعیت معلمان طرح مهرآفرین در نظام رتبه بندی معلمان خاطرنشان کرد که بالغ بر۴۶۱ هزار معلم طرح مهرآفرین در کشور با سپری کردن فرآیند آزمون، رتبه بندی خواهند شد و در این باره اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به سازوکار تعیین وضعیت نیرو‌های مهرآفرین توضیح داد که آزمون نیرو‌های مهرآفرین ۲۲ مهر برگزار خواهد شد و روند رتبه بندی این همکاران وارد مرحله پایانی خواهد شد.

نوری در پایان با اشاره راهبرد وزارت آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی گفت: آموزش و پرورش به دنبال مدیریت جریان ورود به حرفه معلمی است و براین اساس تنها دو راه برای ورود به آموزش و پرورش مورد تأیید قانون است که شامل آزمون استخدامی ماده ۲۸ و ورود از طریق دانشگاه فرهنگیان با شرکت در کنکور است. ­

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا