هندبال انتخابی المپیک؛ ایران در گام دوم ازبکستان را از پیش رو برداشت

خبرگزاری ارک – تیم ملی هندبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های انتخابی المپیک با اختلاف 15 گل ازبکستان را از پیش رو برداشت.

شاگردان عرفان اسماعیلاگیچ در این مسابقه با نتیجه 33 بر 18 حریف خود را شکست دادند تا با شش امتیاز و پیش از برگزاری دیگر مسابقات گروه B، موقتا در رده نخست این گروه قرار گیرند.
سعید حیدری راد، پویا نوروزی نژاد، سلامان بربط، محمدرضا رجبی، میلاد مسائلی، مهرداد صمصامی و سید مهدی موسوی ترکیب اصلی تیم ملی ایران در این مسابقه بودند.
در آغاز این مسابقه ازبکستان از ایران پیش افتاد اما به تدریج ملی پوشان کشورمان برتری خود را بر قطر دیکته کردند و در 15 دقیقه پایانی نیمه اول هیچ گلی دریافت نکردند تا این نیمه با برتری 17 بر 8 ایران به پایان برسد.
نیمه دوم هم با برتری ایران همراه بود و ازبکستان حریف قدرتمندی برای شاگردان اسماعیلاگیچ نشان نداد.
ایران در حالی این مسابقه را به سود خود رقم زد که هنوز الله کرم استکی و سید علیرضا موسوی دو بازیکن شاغل در باشگاه های اروپایی به ترکیب تیم ملی اضافه نشده اند و سجاد استکی ستاره تیم ملی ایران که در مسابقه قبل به تنهایی 15 گل به ثمر رساند، نیز در این دیدار به میدان نرفت.
تیم ملی هندبال ایران از ساعت 15:30 چهارشنبه در سومین مسابقه خود در این دوره از رقابت ها به مصاف ژاپن می رود.
برنامه ادامه مسابقات ایران در مرحله گروهی این دوره از رقابت ها به شرح زیر است:
چهارشنبه 27 آبان ساعت15:30، ایران – ژاپن
جمعه 29 آبان ساعت 19:30، ایران – قطر
یکشنبه 1 آذر ساعت 19:30، ایران – عربستان
مسابقات هندبال انتخابی المپیک از 23 آبان تا 2 آذر در دوحه قطر برگزار می شود و تیم قهرمان این رقابت ها به صورت مستقیم بلیت حضور در ریو را به دست می آورد.
تیم های دوم و سوم این مسابقات نیز به مرحله بعدی رقابت های انتخابی المپیک راه پیدا می کنند.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا