تیم ملی هندبال همچنان بدون سرپرست

پایگاه خبری ارک  ـ مرحله جدید اردوی تیم ملی هندبال ایران درحالی از دیروز (دوشنبه) آغاز شده است که همچنان خبری از حضور سرپرست این تیم نیست.

درحالی که بسیاری از ملی پوشان هندبال یکشنبه شب خود را به محل برگزاری اردوی تیم ملی رسانده اند، سرپرست این تیم در اردو حضور ندارد.
اصغر سهمی از چند ماه قبل به سمت سرپرستی فدراسیون هندبال منصوب شد اما در این مدت هیچگاه بر سر کار خود حاضر نشده است.
دو ماه قبل که تیم ملی برای برگزاری اردوی تدارکاتی راهی کرواسی شد، سهمی در کنار تیم حضور نداشت و فرامرز می آبادی دبیرکل فدراسیون که سرپرست موقت تیم ملی شده بود نیز به علت بیماری نتوانست راهی این سفر شود.
پس از آن قرار بود می آبادی در سفر تیم ملی به تورنمنت چهارجانبه تونس در کنار تیم حضور داشته باشد اما این بار هم وی به دلیل مشغله کاری نتوانست به سفر برود.
مشکل بی سرپرستی تا قطر هم تیم ملی را رها نکرد. در حالی که در اوایل مسابقات می آبادی سرپرست موقت تیم ملی بود، تا پایان مرحله مقدماتی هم دوام نیاورد و به دلیل بیماری مجبور شد به ایران بازگردد. پس از بازگشت می آبادی، فرامرز خالقی رئیس سازمان تیم های ملی سمت سرپرستی را بر عهده گرفت اما در واقع در تمام این مدت بخش مهمی از وظایف سرپرست را خود سید ابولحسن مهدوی رئیس فدراسیون انجام می داد.
مهدوی در بازگشت تیم ملی از قطر به خبرنگاران گفت که سهمی سرپرست تیم ملی است اما اگر بر سر کار خود حاضر نشود فرد دیگری را برای این کار انتخاب می کنیم. با این وجود مرحله جدید اردوی تیم ملی نیز آغاز شد و نه تنها خبری از سهمی نیست بلکه فرد دیگری هم این سمت را بر عهده نگرفته است.
در حالی که تیم ملی هندبال قرار است بامداد جمعه برای برگزاری اردو و چند مسابقه تدارکاتی راهی لهستان و آلمان شود، هنوز مشخص نیست چه کسی سرپرستی این تیم را بر عهده خواهد داشت. خالقی و می آبادی نیز هر دو می گویند در این سفر حضور نخواهند داشت. شاید این بار هم رئیس فدراسیون که همواره در سفرهای خارجی در کنار تیم ملی حضور داشته، خود وظیفه سرپرستی را بر عهده بگیرد.
خالقی در گفت و گو با ایرنا علت غیبت سهمی را گرفتاری شخصی عنوان کرد و گفت: بر اساس صحبت هایی که دیروز با او داشتیم، قرار است امروز (سه شنبه) به اردوی تیم ملی بیاید.
البته تلفن همراه سهمی خاموش است و تلاش های خبرنگار ایرنا برای اطلاع یافتن از علت غیبت و زمان حضورش در تمرینات به نتیجه ای نرسید.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا