مشکل مدافعان تیم ملی حل شد/ فرصتی برای تعویض هتل در قطر نداریم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: اقدام باشگاه الاهلی قطر غیرمنطقی بود اما در این خصوص با رییس فدراسیون فوتبال این کشور صحبت کردم و مشکل ۲ مدافع تیم ملی حل شد.

به گزارش ارک خبر،مهدی تاج امروز چهارشنبه و پیش از سفر به کرمان برای حضور در دیدار سوپر جام در جمع خبرنگاران در خصوص حضور شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در تمرین تیم ملی و کارشکنی باشگاه الاهلی قطر در این مورد، اظهار کرد: با شیخ حمد رییس فدراسیون فوتبال قطر صحبت کردم و این موضوع حل شد. کار باشگاه الاهلی غیرمنطقی بود اما فکر می‌کنم که امروز این دو بازیکن به تمرین تیمی ملی‌ بیایند.

وی در خصوص برگزاری جلسه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال گفت: خیلی وقت بود که جلسه‌ای برگزار نشده بود. جلسه خوبی بود و صحبت‌های متفاوتی از مسائلی که باید در مورد آن صحبت می‌کردیم، به میان آمد.

تاج در مورد وضعیت هتل تیم ملی ایران و شفاف‌سازی در این خصوص عنوان کرد: چیزی برای شفاف‌سازی نیست. آنجا تعدادی هتل هست که به تیم‌ها دادند. هتلی که به ایران دادند را من ندیدم. با کی‌روش مفصل در این مورد صحبت کردم. این هتل مثل کمپ لوکوموتیو مسکو نبود و امکانات خیلی محدودتر است.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: با شیخ حمد صحبت‌هایی کردیم. آنجا در اختیار فیفا است و اگر می‌خواست این هتل تعویض شود، باید همان موقع تعویض می‌شد. البته برای ترمیم و رفع مشکلات فرصت است که ما در حال انجام دادن آن هستیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا