آماده انجام بازی خوب مقابل سن ایچ هستیم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: بازیکنانم با روحیه و آمادگی بالا برای انجام بازی خوب و گرفتن نتیجه لازم به مصاف سن ایچ می روند.

به گزارش ارک خبر،اسماعیل تقی پور روز پنجشنبه در گفت و گو اظهار کرد: ریکاوری و تمرینات تاکتیکی خوبی را در طول هفته انجام دادیم و برای گرفتن سه امتیاز این بازی و حفظ صدر جدول برنامه داریم.

وی در مورد تیم سن ایچ ساوه گفت: باگذشت ۱۲ هفته از لیگ برتر، کاملاً اثبات‌ شده که همه تیم‌ها حرف هایی برای گفتن دارند و نمی توان تیمی را قوی و تیمی را ضعیف خطاب کرد؛ سن ایچ در جمع تیم های بالای جدول و ۱۲ هفته است که شکست نخورده، و به طور یقین تقابل با چنین تیم های سخت و جذاب خواهد بود.

سرمربی مس سونگون ورزقان تأکید کرد: می‌خواهیم با حفظ صدرنشینی، کار را پیش ببریم و برای همین نباید امتیاز از دست بدهیم.

تقی پور گفت: لازمه رسیدن به این هدف، کسب حداکثر امتیازات در بازی های پیش رو و البته برد مقابل سن ایچ است.

وی گفت: با همه احترامی که به تیم حریف قائل هستم، فردا چیزی جز سه امتیاز ما را راضی نمی‌کند و تلاش می‌کنیم تا با کسب یک برد شیرین، نتیجه بازی قبل را هم جبران کنیم.

تقی پور یادآوری کرد: به طور شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم و یک اشتباهِ بی‌موقع که فرقی هم نمی‌کند عمدی باشد یا سهوی، می‌تواند این تلاش‌ها را خیلی راحت بی‌نتیجه کند؛ بر این اساس انتظار داریم که داوران عزیز باانصاف، دقت و عدالت کافی قضاوت کنند تا حقی پایمال نشود.

وی ابراز امیدواری کرد تا با فراهم شدن شرایط، امکان حضور هواداران همه تیم ها در سالن های محل برگزاری مسابقات فراهم شود تا هم جذابیت و حساسیت مسابقات بیشتر شود و هم تیم ها از حمایت آنها برخوردار شوند.

تیم فوتسال مس سونگون ساعت ۱۶ امروز در سالن شهید پورشریفی تبریز میزبان سن ایچ ساوه است و برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول به برتری و کسب سه امتیاز بازی محکوم است.

این تیم با ۳۰ امتیاز از ۱۳ بازی در صدر و سن ایچ با ۲۸ امتیاز در رده سوم قرار دارند.

تیم فوتسال مس سونگون پرافتخارترین تیم فوتسال کشور محسوب می شود که تاکنون سه بار قهرمان لیگ باشگاه های فوتسال کشور و ۲ بار قهرمان آسیا شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا