تعیین تکلیف فوتبالیست های دارای کارت پایان خدمت جعلی

سرویس خبری روزنامه ارک:  رییس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون ورزش های جانباران ومعلولین درجمع خبرنگاران گفت: فوتبالیست هایی که کارت پایان خدمتشان باطل شده بود همگی آنها تعیین تکلیف شدند.

سردار مهرعلی باران چشمه  افزود: کسی که به سن سربازی می رسد برای انجام خدمت سربازی باید تعیین تکلیف شود وقانون برای همه یکسان است.

وی با بیان اینکه فوتبالیست هایی که کارتشان باطل شده بود الان تعیین تکلیف شده اند اظهار داشت: نیروهای مسلح و سازمان حوزه نظام وظیفه پیگیر چنین مواردی هستند  وبرخی  از این فوتبالیست ها در پادگان ها و تعدادی نیز درباشگاه ها ی ورزشی نیروهای مسلح مشغول خدمت سربازی هستند.

باران چشمه در پاسخ به سوال مربوط به بازگشت مهرداد پولادی گفت: طبق قولی که فدراسیون فوتبال داده است، او باید برگردد و تعیین تکلیف خدمتی شود.

باران چشمه  با اذعان به این مطلب که در طول فصل جاری لیگ های فوتبال مشخص شد که تعدادی از فوتبالیست ها با ارائه مدارک غیرواقعی و جعلی موفق به کسب کارت پایان شده اند که نیروهای مسلح این کارت ها را باطل کرد گفت:وزارت ورزش وجوانان درخصوص صادر نشدن حکم ریاست فدراسیون ورزش های همگانی مجد آرا به دلیل دو شغل بودن مصمم است که قانون عملیاتی شود وطی سال 93و94محکم ایستاده که افراد تنها دریک شغل فعالیت داشته باشند و نمونه آن را درانتخابات فدراسیون وزنه برداری وتکواندو دیدیم .

وی تصریح کرد:مجدآرا تلاش زیادی و وصف ناپذیری درسازمان تربیت بدنی ارتش انجام داده واکنون قرار است ازاین سمت استعفا دهد که درحال انتخاب جایگزین مناسبی هستند و وزارت ورزش وجوانان صبر کند تا این روند انجام شود.

رییس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح  با ابراز نارضایتی ازسقوط تیم فوتبال نیروی زمینی ارتش به لیگ دسته دو گفت: در این فصل تعدادی از بزرگان سرباز به این تیم اضافه نشده اند وسعی می کنیم سال های بعد با قدرت حضور یابیم .

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا