ارتقای منزلت اجتماعی با تشکیل اتحادیه‌های صنفی قدرتمند/ بهبود معیشت مردم با رونق کسب و کارها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که اصناف استان از گذشته تاکنون به تدین، خوشنام بودن و امانتداری معروف هستند، گفت: اتحادیه قوی می تواند از حق و حقوق قانونی، اعتبار، منزلت و شان اعضا دفاع کند.

به گزارش ارک خبر،معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ صابر پرنیان ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای اتحادیه مشاوران املاک تبریز فعالیت اعضای اتحادیه مشاوران املاک را بسیار ارزشمند دانست و افزود: اتحادیه مشاوران املاک، صنفی فوق‌العاده پر زحمت و پر استرس است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اتحادیه مشاوران املاک شش هزار و ۷۹ عضو دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت های اعضای هیات مدیره مشاوران املاک تبریز گفت: اعضای هیات مدیره مشاوران املاک علاوه بر اداره کسب و کار خود باید به کارهای اتحادیه نیز رسیدگی کنند که این کار بسیار پر زحمت است.

پرنیان با اشاره به اهمیت ایجاد فضایی مطلوب برای سرمایه گذاری ادامه داد: باید با تمام توان از فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کارها حمایت کنیم تا مردم از آثار و مواهب سرمایه گذاری ها در استان بهره مند شوند.

وی با اشاره ظرفیت های اقتصادی و صنعتی بالای استان گفت: تمام ما در بهبود شرایط اقتصادی تاثیرگذار هستیم بنا بر این باید اقتصاد را قدرتمند کنیم چرا که با رشد اقتصادی و رونق کسب و کارها معیشت مردم بهبود می یابد.

پرنیان ادامه داد: تمام اجزای اقتصاد به صورت زنجیر به یکدیگر وصل است بنا بر این با بهبود وضعیت هر یک از حلقه ها، حلقه بعدی به سمت رشد و توسعه حرکت خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: باید با کمک یکدیگر اقتصاد استان را قدرتمند کنیم تا مردم به سرمایه گذاری امیدوار شوند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا