تردد در تمام راه‌های اصلی و فرعی آذربایجان‌شرقی در جریان است

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه راه‌های استان باز است، گفت: هم‌اکنون تردد در تمام راه‌های شریانی، اصلی و فرعی استان در جریان است.

به گزارش ارک خبر،غلامرضا رسول زاده، در گفت‌وگویی، افزود: با توجه به لغزندگی جاده ها، رانندگان برای تردد در مناطق کوهستانی و برفگیر استان خودرو خود را به زنجیرچرخ و تجهیزات و پوشاک زمستانی مجهز کنند.

وی ادامه داد: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در راستای وظایف ذاتی خود با بسیج همه‌جانبه همکاران، بکارگیری کلیه امکانات، استقرار در مسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت‌های راهداری به ویژه در راه‌های پرتردد نسبت به خدمات‌رسانی اقدام می‌کند.

رسول زاده، اظهار کرد: از شب گذشته تاکنون گروه‌های راهداری، راه ارتباطی ۱۰۴ روستای آذربایجان شرقی را که با مشکل تردد مواجه بودند برف روبی و به ۳۶ خودرو گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

وی گفت: از روز گذشته تاکنون سه هزار و ۹۵۰ کیلومتر از راه های استان برف روبی شده و در جریان این عملیات ۴۴۳ تن مخلوط نمک و شن استفاده شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی افزود: شماره تلفن گویای ۱۴۱ راهداری به صورت شبانه‌روزی آماده اطلاع‌رسانی در خصوص وضعیت راهها و شرایط آب و هوایی است و ترددکنندگان جاده‌ها می‌توانند از نرم‌افزار ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir برای آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده‌ها استفاده کنند

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا