جمهوری اسلامی پیروز جنگ ترکیبی دشمن خواهد بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: جمهوری اسلامی در این جنگ ترکیبی با اطمینان کامل به مسیر خود ادامه می دهد و قطعا پیروز خواهیم بود.

به گزارش ارک خبر،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در مراسم تجلیل از مربیان فعال در برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در تبریز خاطرنشان کرد: آمریکا جنگ ارزی و مرزی را تا مسمومیت دانش آموزان دنبال کرده  و مجموعه گزارشات و اخبار از برخی استان ها در مورد مسمومیت مدارس دخترانه حاکی از آن است که جمهوری اسلامی در برابر یک پدیده بی سابقه دشمنی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه عمدی بودن این اقدام دشمن حتی در کنوانسیون های جهانی محرز است، افزود: مجموعه اخبار نشان می دهد دچار یک جنگ شیمیایی و هوشمند شده ایم.

وی با بیان اینکه تحلیل این پدیده برای هر ناظری روشن است و از توییت سفیر روسیاه انگلیس درباره این حوادث معلوم می شود قضیه چه چیزی است ابراز کرد: البته بعضی حرکت ها و شایعه ها یک بحث روانی بین دانش آموزان ایجاد کرده و بر حساسیت موضوع افزوده است.

وی گفت: پس از ۲۲ بهمن امسال دشمنان همه نقشه‌های خود را به باد رفته دید و آنهایی که صدها هزار سلاح را از مرزها وارد ایران کردند ولی با هوشیاری ماموران مرزی و انتظامی کشف شد الان دست به سلاح میکروبی برده اند تا تلافی یک شکست کمر شکن را جبران کنند.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: چشمان بیدار سربازان امام زمان(عج) در این جنگ دستان کثیف دشمن را برملا خواهد کرد.

وی با یادآوری اینکه آمریکا چهل سال است مخالفان نظام را پشتیبانی کرده است ولی نتوانسته سناریوی نظامی ایجاد کند، افزود: این بار هم از طریق منافقین شیطان صفت که چهره خبیثشان برای همه ملت آشکار است و همچنین پسر پهلوی که با پول های دزدی پدر در اروپا و آمریکا مشغول خوش گذرانی است دست به عمل شده است.

وی با تاکید بر اینکه گروهک ها و عناصر سیاسی منافق دیگر رمقی ندارند، حوادث اخیر در مدارس دخترانه را یک چشمه جدید از مردم آزاری عنوان و خاطرنشان کرد: با هوشیاری مردم از این بحران نیز عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا