پل میانگذر دریاچه ارومیه سیستمی می‌شود

معاون استاندار آذربایجان‌غربی گفت: هماهنگی‌های لازم جهت سیستمی شدن پرداخت عوارضی پل میانگذر دریاچه ارومیه انجام شده است.

به گزارش ارک خبر،معاون هماهنگی‌امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: هماهنگی‌های لازم جهت سیستمی شدن پرداخت عوارضی پل میانگذر دریاچه ارومیه انجام شده و با تحقق آن بار ترافیکی این مسیر در روز‌های تعطیل بطور چشم گیری کاهش می‌یابد.

یاسر رهبردین در پاسخ به چرایی ترافیک چند کیلومتری در مسیر پل میانگذر دریاچه ارومیه، اظهار کرد: دلیل شکل گیری این ترافیک مربوط به حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی بود که بلافاصله هماهنگی‌های لازم جهت روان سازی انجام شد.

وی افزود: طی هماهنگی صورت گرفته، فورا به تعداد نیرو‌های فعال در عوارضی پل میانگذر افزوده شد البته معتقدیم که این عوارضی در اسرع وقت باید سیستمی شود تا ترافیک این مسیر در روز‌های تعطیل روان‌تر شود.

رهبردین با بیان اینکه عوامل دیگری نیز در ترافیک امروز پل میانگذر دریاچه ارومیه دخیل بود، ادامه داد: متاسفانه عجله برخی رانندگان در رسیدن به عوارضی و سبقت‌های غیر مجاز آنان سبب مسدود شدن بخشی از جاده شده بود که با هماهنگی انجام شده و حضور سریع پلیس راه این مشکل نیز برطرف و ترافیک روان شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا