اجرای همایش ورزش صبحگاهی در پارک هیئت علمی مارالان از سوی شهرداری منطقه ۳

در تداوم برگزاری ورزش صبحگاهی در پارک های محلی شهرداری منطقه ۳ ، همایش ورزش صبحگاهی از سوی واحد تربیت بدنی منطقه در پارک هیئت علمی مارالان برگزار شد.

به گزارش ارک خبر،اکبر پورخردمند با اعلام این خبر اظهار داشت داشت: شهرداری منطقه ۳ در سال جاری توجه ویژه ای به موضوع ورزش همگانی داشته و در نخستین گام، ورزش های صبحگاهی را با حضور مربیان کارآزموده در پارک های محلی برپا کرده است.
شهردار منطقه ۳ افزود: با توجه به اهمیت ورزش در افزایش نشاط و سلامتی افراد جامعه، راه اندازی ایستگاههای ورزش صبحگاهی در پارک های حوزه منطقه ۳ در دستور کار قرار گرفته است که در این راستا و در قالب طرح ۵۲ هفته ورزش همایش ورزش صبحگاهی با حضور گسترده شهروندان در پارک هیئت علمی مارالان برگزار شد.
وی  اضافه کرد: توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی، بالا بردن نشاط و شادابی در بین شهروندان و همچنین ایجاد علاقه در بین شهروندان برای روی آوردن به ورزش همگانی از هدف های برگزاری این همایش ورزش صبحگاهی است.
بر اساس این گزارش همایش ورزش صبحگاهی از سوی واحد تربیت بدنی منطقه با حضور تعداد زیادی از شهروندان در پارک هیئت علمی مارالان برگزار شد که در پایان به قید قرعه به تعدادی از شهروندان شرکت کننده جوایزی اهدا گردید.
همچنین در این همایش ورزشی از سوی مربی ورزشی حاضر اصطلاحات و حرکات ورزشی به شهروندان آموزش داده شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا