نظارت بر فعالیت نانوایی‌های آذربایجان شرقی افزایش می‌یابد

استاندار آذربایجان شرقی از تشدید و استمرار نظارت بر نانوایی‌ها خبر داد و گفت: آمایش استقرار نانوایی انجام خواهد شد و بر اساس آن ناظرین محلی متشکل از بسیج اصناف و سایر دستگاه‌ها از وضعیت نانوایی‌ها گزارش خواهند داد.

به گزارش ارک خبر،عابدین خرّم در کمیته آرد و نان استان آذربایجان شرقی با عذرخواهی از مردم به دلیل مشکلات موجود در پخت، توزیع و دسترسی نان تاکید کرد: این شرایط برای ما و مردم قابل‌قبول نیست.

وی با اشاره به تشکیل ستاد ویژه آرد و نان در آذربایجان شرقی افزود: این ستاد هر روز پایش‌های انجام‌یافته در حوزه نان را به استانداری گزارش خواهد داد.

خرّم به اختیارات این ستاد اشاره کرد و گفت: باتوجه‌ به اینکه در این ستاد مسئولین قضائی و ناظرین از جهاد کشاورزی، صمت و استانداری نیز حضور دارند می‌توانند نسبت به تخلفات مستقیم تصمیم بگیرند.

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم برخورد جدی با متخلفان حوزه نان تأکید کرد و گفت: اگر نانوایی تخلف کرد و این تخلف احراز شد، باید تعطیل و یک نانوایی معتمد و باانصاف جایگزین آن شود.

وی اعلام کرد: این ستاد به‌صورت تام‌الاختیار و روزانه نسبت به پخت، کیفیت و نحوه توزیع نان نظارت و گزارش آن را به استانداری ارائه خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا