پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان پاداش به مشترکان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی از پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان پاداش همکاری به مشترکان برق این شرکت با آغاز پرداخت پاداش به مشترکان خوش مصرف در خرداد ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ارک خبر اکبر فرج نیا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح مشوق محور وزارت نیرو به مشترکین برق خانگی، مبنی بر اینکه هر مشترک خانگی که بتواند در مصرف برق خود، الگوی ۳۰۰ کیلووات ساعت در هر دوره را رعایت کند، به ازای هر کیلووات کاهش مصرف، ۲۰ برابر تعرفه دولتی پاداش خوش مصرفی دریافت می کند، این طرح، یکی از طرح های بی سابقه مشوق محور در مصرف برق خانگی است که توسط دولت سیزدهم اجرا می شود و پرداخت پاداش مشترکان در این ارتباط پرداخت شد.

وی با قدردانی صمیمانه از همراهی مشترکان برق این شرکت در سراسر استان به ویژه بخش خانگی که با همکاری خود به حفظ پایداری شبکه برق استان کمک کرده اند، گفت: به دنبال اجرای طرح ارائه پاداش به مشترکان بخش خانگی که اقدام به کاهش مصرف برق کرده اند، از مجموع ۱۹۰ هزار و ۷۰۹ قبض صادر شده در سطح آذربایجان شرقی در خرداد امسال، حدود ۳۵ درصد یعنی۶۶ هزار و ۱۴۶ مشترک مشمول پرداخت پاداش ریالی بر روی قبوض برق شده اند که رقم پاداش تخصیصی به این دسته از مشترکان بالغ بر ۲ میلیارد و هفت میلیون تومان است.

 اکبر فرج نیا مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی

وی افزود: بر این اساس در صورت حساب های برق صادره خرداد ماه شاهد صدور قبوض رایگان و حتی بستانکار هستیم که این مهم، نشان دهنده همکاری ارزنده شهروندان محترم استان در اجرای طرح های مدیریت مصرف و کنترل بار شبکه توزیع برق است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌شرقی همچنین خود به وضعیت مصرف برق ادارات نیز اشاره کرده و گفت: ادارات بخش قابل ملاحظه ای از مصرف برق را به خود تخصیص می دهند و به همین دلیل همراهی آنان می تواند در حفظ پایداری شبکه توزیع برق نقش بسیار موثری داشته باشد.
فرج نیا با قدردانی از وضع مصرف برق در ادارات شهرستان های مختلف استان خاطرنشان کرد: تمام ادارات و دستگاه های اجرایی مطابق مصوبه ابلاغی هیات دولت موظف به کاهش مصرف برق هستند و در صورت عدم رعایت، مطابق رویه ابلاغ شده، برق ادارات پرمصرف قطع می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا