می‌توان از ظرفیت آذربایجانی‌های ساکن در اروپا برای سرمایه گذاری استفاده کرد

شهردار تبریز با اشاره به اینکه ایرانیان و به‌ویژه آذربایجانی‌های ساکن در خارج از کشور علاقه مند به سرمایه‌گذاری در ایران و سرزمین آبا و اجدادی خویش هستند، گفت: جذب سرمایه گذار یکی از مهم ترین اقدامات در توسعه و عمران شهری است و می‌توان از ظرفیت ایرانی‌ها و حتی آذربایجانی‌های ساکن در اروپا استفاده کرد.

به گزارش ارک خبر،به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار در جلسه شورای عالی سرمایه‌گذاری در استان گفت: فرصت‌های خوبی در منطقه و میان کشورهای همسایه ایجاد شده که با برنامه ریزی درست می‌توانیم سرمایه گذاران را به تبریز جذب کنیم.

هوشیار تاکید کرد: بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی علاقه مند به سرمایه‌گذاری در ایران هستند و وظیفه ما شناسایی هدفمند و جذب این سرمایه‌گذاران با گفتمانی صحیح است.

حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه اظهار کرد: همه باید عزم جدی جهت معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری با محوریت برجسته سازی تبریز وجود داشته باشد، کشورهای هدف را مشخص کرده و تور اینفو راه اندازی کنیم.

وی افزود: در حالت کلی اگر بتوانیم ظرفیت‌ها و نیازهای تبریز را مطرح کنیم تا شهر تبریز مورد توجه قرار گیرد سرمایه گذاران به صورت خودجوش جذب خواهند بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا