پلی‌استیشن یک اپلیکیشن پیام‌رسان برای گوشی شما دارد

خبرگزار ارک – در دنیای اپلیکیشن‌های پیام‌رسان امروزی که نرم‌افزارهایی همچون وایبر، واتس‌اپ، لاین، تلگرام و … یافت می‌شود، واقعا جای برای دیگر نرم‌افزارها باقی نمی‌ماند تا بتوانند با این شرکت‌ها و نرم‌افزارها معروف رقابت کنند. اما اخیرا شرکت سونی افدام به انتشار اپلیکیشن پیام‌رسان خود با نام PlayStation Messages برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS نموده و این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا بتوانند با لیست دوستان خود در شبکه‌ی PSN به چت و گفتگو بپردازند.

البته این نرم‌افزار تنها برای چت و گفتگو توسعه داده نشده و ویژگی‌های بسیار خوبی در آن نیز وجود دارد که از جمله‌ی آنها می‌توان به باخبر شدن از آخرین اخبار PSN و همچنین آگاهی از وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن دوستان اشاره نمود. ویژگی‌های این پیام‌رسان نیز همانند دیگر اپلیکیشن‌ها بوده و کاربران می‌توانند با ایجاد گروه‌هایی با داشتن تا 100 عضو، ارسال فایل‌های صوتی، و …، آزادانه به فعالیت بپردازند.

در نهایت باید اشاره‌ای نیز داشته باشیم که اپلیکیشن‌های چت و گفتگو مخصوص بازی کم نیستند و یکی از بهترین آنها نیز اپلیکیشن چت و گفتگو Twitch می‌باشد که کاربران می‌توانند به سادگی از آن استفاده نمایند.

دکمه بازگشت به بالا