دعوت تاج از امام‌جمعه‌ تبریز برای حضور در اردوی تیم‌ملی

رئیس فدراسیون فوتبال، از امام جمعه تبریز برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال دعوت کرد و گفت: وجود چنین شخصیت هایی در کسوت امامت جمعه برای هر شهر و البته کل کشور موهبتی بس بزرگ به شمار می رود.

به گزارش ارک خبر،مهدی تاج در سفر یک روزه به تبریز و در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، خاطرنشان کرد: از امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به طور رسمی برای حضور در اردوی تیم ملی کشورمان قبل از عزیمت به رقابت های جام ملت های آسیا دعوت می کنم.

تاج به اقدامات انجام شده در فدراسیون فوتبال برای رفع برخی تبعیض ها و کمبودهای مالی اشاره و اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده حق پخش تلویزیونی در برنامه هفتم توسعه کشور گنجانده شد و ورود بانوان به ورزشگاه ها نیز در هفته های اخیر عملیاتی شده است.

وی تلاش برای استفاده از کمک داور ویدیویی را یکی از مهمترین برنامه های فدراسیون فوتبال برشمرد و گفت: خیلی از کشورها یکی دو سیستم VAR داشته و بعضی از کشورهای اصلاً این سیستم را ندارند ، اما ما تلاش داریم به هر طریق ممکن انرا در رقابت های لیگ برتر اجرایی کنیم.

تاج درباره احیای تیم ماشین سازی نیز گفت: در این خصوص باید با نماینده باشگاه ماشین سازی نسبت به رفع بدهی ها اقدام کند و فدراسیون و هیات فوتبال آذربایجان شرقی تعهدی در این زمینه ندارند اما برای حفظ این تیم نهایت تلاش خود را می کنیم.

وی در خصوص مطالبه هواداران تراکتور برای لغو محرومیت هواداران در بازی با پیکان، نیز اظهار کرد: رای کمیته انضباطی قابل تغییر و استیناف است و می‌ تواند این محرومیت را لغو کند.

تاج همچنین در پاسخ به پرسشی درخصوص ملی پوش شدن ۲ بازیکن برزیلی و پرتقالی تراکتور، گفت: اگر بازیکن خارجی تابعیت خود را تغییر دهد، طبق همان مسئله‌ای که در دنیا مرسوم است، می‌تواند در تیم های ملی بازی کند، اما باید ببینیم تیم ملی ایران این بازیکنان را می‌پذیرد؟ ، اما به نظرم بهتر است این روزها به این سمت نرویم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا