دعوت اصحاب فرهنگ و هنر آذربایجان‌شرقی از مردم برای حضور در انتخابات

صدها تن از هنرمندان، شاعران و نویسندگان آذربایجان‌شرقی در بیانیه ای از مردم دعوت کردند در انتخابات ۱۱ اسفند حضور باشکوه و دشمن شکن داشته باشند و این روز را به روزی پرشکوه در تاریخ ایران تبدیل کنیم.

به گزارش ارک خبر، در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم ملت بزرگ ایران، مردم آگاه و انقلابی آذربایجان‌شرقی، امروز میهن و ملت بزرگ ایران در موقعیت خطیری از تاریخ پرشکوه خود قرار دارد که اهمیت آن بر دانایان پوشیده نیست.

در این شرایط از تاریخ منطقه و جهان، اهتمام ملی به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، علاوه بر تحکیم و تقویت وحدت ملی که رمز موفقیت ملت ایران در همۀ امور است، این مشارکت پیام‌های روشن و تاثیرگذاری دربارۀ قدرت و اقتدار ملت و نظام اسلامی و یکپارچگی ایرانیان در مقابل بداندیشان و ستم‌کیشان بین‌المللی دارد و به جهان ابلاغ می‌کند که ملت ایران برای حراست و صیانت از استقلال، شرف، امنیت و میهن و نظام خود، همچنان آمادۀ فداکاری و در صحنه است و هر گونه تغییر و تکامل داخلی و گردش و چرخش قدرت در کشور را از با انتخابات آزاد و سالم و با صندوق رای رقم می‌زند.دشمنان اقتدار و استقلال و امنیت ایران که از طرحهای ترکیبی و شیطانی خود برای ایجاد آشوب و اغتشاش و ترور و تجزیه و تخریب طرفی نبسته‌اند تمام توان تبلیغی و قدرت رسانه‌ای خود را برای القای یاس و ناامیدی و شبهه‌افکنی جهت ایجاد فاصله میان مردم و صندوق‌های رای به کار بسته‌اند. غافل از اینکه ملت بزرگ ایران با درک هدف دشمن، خلاف آن طرحهای آنان عمل کرده و بر حضور قوی و پرشور در انتخابات مصمم‌تر خواهدشد تا دشمن بدنام را ناکام سازد و بار دیگر برساخته‌های شیطانی او را از بن براندازد.

امروز و بعد از تببین زوایای مختلف انتخابات و لزوم مشارکت و تاثیرات شگفت آن در داخل و خارج از کشور توسط شخص زعیم حکیم انقلاب اسلامی و قافله‌سالار امت، به یقین هر ایرانی که در مقابل ملت و میهن بزرگ خود و فداکاری‌ها و مجاهدتهای فرزندان ملت و امت در ایران و منطقه احساس مسئولیت می‌کند و خواهان مجد و عظمت ایران است، با ایمان‌ و احساس پرشور در میدان انتخابات که میدان همایش و رزمایش ملی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است وارد شده و پیروزی درخشانی را به نام ایران عزیزمان رقم خواهدزد.ما شاعران، نویسندگان و هنرمندان آذربایجان‌شرقی تماشاگر نیستیم. ما در صحنه و در میان ملت ایستاده‌ایم. ما همصدای ملتیم. ما با هم و همپای هم به یاری خدا ۱۱ اسفند را به روزی بزرگ از روزهای خدا در تاریخ شکوهمندمان تبدیل می‌کنیم: روز پیروزی و شادی ایران و دوستداران ایران در جهان، روز شکست و نومیدی دشمنان پیشرفت و سرافرازی ایرانیان… ما به قله نزدیکتر شده‌ایم، یا علی.

تاکنون صدها تن از هنرمندان، شاعران و نویسندگان آذربایجان‌شرقی این بیانیه را امضا کرده‌اند و امضای آن از سوی هنرمندان همچنان ادامه دارد…

 

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه برگزار می شود.

آذربایجان شرقی با جمعیت چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و ۲۲ شهرستان، در مجلس شورای اسلامی دارای ۱۹ کرسی از ۱۳ حوزه انتخابیه است و این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز پنج عضو دارد.

افزون بر سه میلیون نفر در آذربایجان شرقی واجد شرایط رای دادن هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا