استقبال استاندار آذربایجان شرقی از سرمایه گذاری شرکت های بیمه

-استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی استان برای سرمایه گذاری شرکت های بیمه خبر داد و گفت: حاضریم شرایط و بسترهای لازم برای انجام سرمایه گذاری شرکت های بیمه در استان را فراهم کنیم.

به گزارش ارک خبر،مالک رحمتی در دیدار رئیس کل بیمه مرکزی با وی، با بیان اینکه زیرساخت های الکترونیکی سازی بیمه در استان وجود دارد، اظهار کرد: در جامعه امروزی صنعت بیمه در جلب رضایت مردم نقش تعیین کننده دارد و در مواردی همچون تصادفات اگر کروکی ها کامل الکترونیکی باشد و مراجعه حضوری مردم به حداقل برسد، باعث افزایش رضایت مندی آنها خواهد شد که این موضوع تلاش جمعی را می طلبد.

وی با بیان اینکه رسالت بیمه پشتیبانی و حمایت کردن از مردم در روزهای سخت است، افزود: اگر سرمایه گذار حس کند بیمه از وی پشتیبانی می کند با خیال راحت تری به سرمایه گذاری در حوزه های مختلف خوهد پرداخت.

وی بر گردش مالی شرکت های بیمه در داخل استان تاکید کرد و افزود: درآمد شرکت های مستقر در داخل استان باید از مسیر سیستم بانکی خود استان به گردش در بیاید و در تهران متمرکز نشود که این موضوع به نوبه خود در توسعه استان نقش دارد؛ البته نگاه ملی به این موضوع داریم و بخشی نگری نیست و این پیشنهاد برای همه استان ها است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت بیمه و نقش آن در زندگی مردم، گفت: با وجود این اهمیت، در نهادینه کردن این صنعت در بین مردم عقب ماندگی داریم و اگر بتوانیم این موضوع را در زندگی مردم جاری و ساری کنیم، مشکلات مردم کاهش خواهد یافت.

رحمتی با بیان اینکه اگر مردم لذت بیمه را احساس کنند، به سمت آن رفته و به عنوان یک تضمین برای زندگی خود به آن نگاه خواهند کرد، گفت: باید سازوکاری فراهم کنیم تا سواد بیمه ای مردم را بالا ببریم.

رحمتی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی یک استان صنعتی است، افزود: انتظار صنعت استان از ما این است که یک شرکت بیمه خصوصی با تمام استانداردهای بیمه مرکزی در آذربایجان شرقی تاسیس شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیازمند ابتکارات و نوآوری بیمه ای در استان هستیم بر ضروت ورود بیمه به محصولات کشاورزی تاکید کرد و گفت: اگر بیمه های خصوصی بتوانند مدلی را طراحی کنند تا وارد حوزه محصولات کشاورزی شوند با بازار قابل توجهی مواجه خواهند شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا