تولید سیستم سورتینگ هوشمند مرسولات پستی در آذربایجان شرقی

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران از تولید سیستم سورتینگ هوشمند مرسولات پستی در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش ارک خبر،محمد احمدی  در سفر یک روزه خود به تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: در شرایط فعلی کشور به ویژه در آذربایجان‌شرقی، اداره‌کل پست استان در راستای توسعه و حرکت رو به جلو، فعالیت‌های خود بر مبنای برنامه محور بودن اجرا می‌کند که این مهم جای تجلیل و قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به شرکت ملی پست اصلی ترین سرمایه این شرکت است، افزود: این شرکت اقدامات خود را بر پایه شعار «ارتقای کیفیت» پیش می‌برد که اگر در این راستا قدم‌های بلندی برداشته شود شاهد شکوفایی این شرکت خواهیم بود.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران در ادامه ضمن تجلیل از پیشرفت دانش فنی و مهندسی داخلی و حمایت از تولید ملی اظهار کرد: به تازگی در استان آذربایجان‌شرقی شاهد تولید سیستم سورتینگ هوشمند مرسولات پستی توسط یک شرکت دانش بنیان در تبریز هستیم که این مسئله مایه افتخار تمام ایرانی‌هاست.

احمدی همچنین ادامه داد: این سیستم در راستای تسهیل ارسال مرسولات پستی کشور به ویژه در آذربایجان‌شرقی به عنوان قطب صنعتی کشور و سایر استان‌های مشابه تأثیر بسزایی خواهد داشت.

گفتنی است، معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست به همراه جواد دباغ صادقی‌پور مدیرکل پست آذربایجان‌شرقی با حضور در شهرک صنعتی فناوری خودروی تبریز در راستای بازدید و برگزاری نشست فنی و تخصصی با مسئولان شرکت دانش‌بنیان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سیستم سورتینگ هوشمند مرسولات پستی با همکاری اداره کل پست استان آذربایجان‌شرقی و بر اساس تفاهم نامه منعقده با شرکت ملی پست در نمایشگاه صنعت پست کشور، توسط یک شرکت دانش بنیان با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی به ویژه بینایی ماشین طراحی و تولید شده است که از مزایای این نمونه کاملاً داخلی می‌توان به واحد پردازش این سیستم که مجهز به سنسورهای پرده‌ای جهت نشان دادن موقعیت بسته اشاره کرد.

ستاپ لیزر و ۶ دوربین ویژه نیز در این دستگاه وظیفه ابعاد برداری از مرسولات و صحت سنجی از اطلاعات وارده بسته را بر عهده دارد که در صورت مغایرت این سیستم اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا