هفته هجدهم لیگ برتر والیبال؛کار دشوار متین در مشهد

پایگاه خبری ارک – هفته هجدهم لیگ برتر والیبال با 6 مسابقه پیگیری خواهد شد و جدال دو تیم متین صالحین ورامین و ثامن الحجج خراسان در مشهد یکی از دیدارهای سخت این هفته خواهد بود.

هفته هفتم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست فردا (چهارشنبه) با 6 دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، آمل، مشهد، اردکان و بندرعباس پیگیری خواهد شد.
سالن مهران مشهد میزبان دیدار تیم های ثامن الحجج خراسان و متین صالحین ورامین خواهد بود که این مسابقه از چند نظر برای دو تیم اهمیت دارد.
تیم های متین و ثامن تاکنون 9 پیروزی در این رقابت ها کسب کردند و در حال حاضر با 29 و 28 امتیاز در رتبه های چهارم و ششم جدول لیگ برتر قرار دارند. دیدار رفت دو تیم نیز سه بر یک به سود ثامن به پایان رسید و متینی ها برای جبران شکست دور رفت باید در مشهد تلاش کنند که کار آسانی نخواهد بود.
از سوی دیگر تماشاگران و هواداران دو تیم در بازی های خانگی تنها انتظار پیروزی دارند و این موضوع استرس بازیکنان ثامن را افزایش خواهد داد زیرا حریفی قدرتمند در پیش رو دارد و برنده این بازی رتبه چهارم جدول را از آن خود خواهد کرد.
تیم متین صالحین ورامین در این دیدار حساس، احسن اله شیرکوند لیبروی خود را با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به همراه نخواهد داشت.
تیم والیبال بانک سرمایه صدرنشین لیگ برتر در هفته هجدهم در سالن فجر بندرعباس به مصاف آلومینیوم المهدی هرمزگان می رود. نماینده بندرعباس از صعود ناامید شده است و با دو برد در رتبه یازدهم جدول قرار دارد. بانک سرمایه در این دیدار به تثبیت صدرنشینی خود فکر می کند تا تعداد بردهای خود را به عدد 16 برساند.
آرمان ورزشی اردکان این هفته در بازی خانگی به مصاف شهرداری ارومیه می رود. ارومیه با 42 امتیاز و 14 پیروزی در رتبه دوم جدول است، اما آرمانی ها با 21 امتیاز و 8 برد در جایگاه نهم قرار دارند. آرمان ورزشی اردکان که نخستین تجربه لیگ برتری خود را سپری می کند، در دیدار رفت سه بر یک مغلوب شده است.
خانه والیبال تهران نیز این هفته میزبان دو دیدار لیگ برتری است که در نخستین مسابقه و از ساعت 15 تیم والیبال سایپا میزبان گوهر کویر زاهدان تیم انتهای جدولی خواهد بود. سایپا هم اکنون با 8 برد و 23 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد و درصورت شکست گوهر امکان صعود یک پلی ای در جدول نیز خواهد داشت.
در دومین دیدار خانه والیبال تهران و از ساعت 17 نیز تیم های پیکان تهران و شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر می روند. شهرداری تبریز در هفته هفدهم در یک دیدار سنگین سه بر دو مغلوب کاله مازندران شد، این تیم در حال حاضر با 9 برد و 28 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.
پیکان تهران نیز که خیالش از صعود به پلی آف راحت است برای بهبود جایگاه خود تلاش می کند و در دیدار خانگی به دنبال پانزدهمین برد خود است. پیکان در حال حاضر با 39 امتیاز در رتبه سوم جدول است.
سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل میزبان آخرین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر است و دو تیم کاله مازندران و بارزگانی جواهری گنبد به مصاف یکدیگر می روند. کاله مازندران 25 امتیاز و هشت برد در پرونده دارد، اما جواهری بازرگانی گنبد 16 امتیاز از 6 پیروزی کسب کرده است.
تا کنون صعود سه تیم بانک سرمایه، شهرداری ارومیه و پیکان تهران نیز به مرحله پلی آف قطعی شده است، دو تیم گوهر کویر زاهدان و المهدی نیز دیگر امیدی برای صعود ندارند.
هفت تیم باقی مانده لیگ برتر برای پنج سهمیه دیگر مرحله پلی آف با هم مبارزه می کنند که احتمال مشخص شدن دو سهمیه دیگر در هفته هجدهم وجود دارد.
برنامه کامل و اسامی داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
تهران، ساعت 15: خانه والیبال
سایپای تهران – گوهر کویر زاهدان
داور اول: محمد ابراهیم زاده، داور دوم: علی اکبر پاکدلان و ناظر: علی یاوری

تهران، ساعت 17: خانه والیبال
پیکان تهران – شهرداری تبریز
داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: قادر صادقی و ناظر: محمد حسین شفقی

آمل، ساعت 17: سالن پیامبر اعظم (ص)
کاله مازندران – بازرگانی جواهری گنبد
داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: مهدی نویدی و ناظر: حمید حق بین

مشهد، ساعت 17: سالن مهران
ثامن الحجج خراسان – متین صالحین ورامین
داور اول: ابراهیم فیروزی، داور دوم: مهدی میرزایی و ناظر: حسین پورکاشیان

اردکان، ساعت 17: سالن آیت الله خاتمی
آرمان ورزشی اردکان – شهرداری ارومیه
داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: اسماعیل رزقی و ناظر: محمود حداد

بندرعباس، ساعت 17: سالن فجر
آلومینیوم المهدی هرمزگان – بانک سرمایه
داور اول: احمد سرمست، داور دوم: محمدرضا آقایی و ناظر: خلیل یگانه مجد

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا