وداع زودهنگام نفت ایران از لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری ارک – تیم نفت ایران با شکست مقابل الجیش قطر از راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا باز ماند.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، در این دیدار که در هوای سرد ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم نفت با دو گل مغلوب حریف قطری خود شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
عبدالرزاق حمدالله در دقیقه 64 و روماینهو ریکاردو در دقیقه 4+90 برای تیم الجیش در این دیدار گلزنی کردند.
بازیکنان دو تیم در نیمه نخست بازی محتاطانه و درگیرانه ای را در میانه میدان به نمایش گذاشتند به طوریکه موقعیت گلزنی ایده آلی بر روی دروازه ها ایجاد نشد.
شاگردان علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران با وجود اینکه کنترل میانه میدان را در دست داشتند اما نتوانستند به دروازه حریف نزدیک شوند.
زردپوشان در نیمه نخست قصد داشتند تا با پاس های کوتاه از کناره ها دروازه الجیش قطر را با خطر تهدید کنند اما دفاع چند لایه حریف مانع از خودنمایی مهاجمان نفت شد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.
بازیکنان نفت در نیمه دوم با اندیشه های تهاجمی تر نسبت به نیمه نخست وارد میدان شدند و توانستند از کناره ها حملاتی را بر روی دروازه خلیفه ابوبکر سنگربان تیم الجیش طراحی کردند اما عزت کرامت، ارسلان مطهری و ایمان مبعلی موقعیت های خود را از دست دادند.
اما سفید پوشان الجیش در نیمه دوم چشم به حرکات عبدالرزاق حمدلله تک مهاجم خود دوخته بودند که این مهاجم با تیزهوشی خود دروازه علیرضا بیرانوند سنگربان تیم نفت را باز کرد.
در دقیقه 56 ، ضربه سر عبدالرزاق به دیرک افقی دروازه اصابت کرد ، این بازیکن 5 دقیقه بعد با استفاده از تعلل رضا علیاری و سیامک کوروشی مدافعان تیم نفت با شوتی سرضرب دروازه بیرانوند را باز کرد تا این تیم قطری در آستانه صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا قرار گیرد.
زردپوشان نفت دو دقیقه بعد از گل الجیش، فرصتی گلزنی ایده آلی را به دست آوردند اما مطهری با وجود عبور از دروازه بان تیم حریف، نتوانست گل تساوی بخش نماینده کشورمان را به ثمر برسانند.
حملات پر دامنه شاگردان منصوریان در اواخر نیمه دوم ادامه یافت و علی باقری در دقیقه 85 در موقعیتی تک به تک با ابوبکر قرار گرفت، اما دروازه بان الجیش ضربه کم دقت مهاجم نفت را به سادگی در آغوش گرفت تا نفتی ها، وداع زودهنگامی از این دوره از مسابقه ها داشته باشند.
تیم الجیش در وقت های اضافه بازی بر روی یک ضد حمله سرعتی از عمق خط دفاع نفت به دومین گل خود دست یافت تا بازیکنان این تیم با پیروزی زمین بازی را ترک کنند.
مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا از روز چهارم اسفندماه امسال آغاز می شود و تیم های سپاهان، ذوب آهن و تراکتورسازی نمایندگان ایران در این مرحله از مسابقه ها خواهند بود.
تیم الجیش نیز با برتری مقابل نفت همگروه تیم های الاهلی عربستان، نسف قارشی ازبکستان و العین امارات در گروه چهارم شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا