کفاشیان:با استعفای کی روش موافقت نمی کنم

پایگاه خبری ارک – رییس فدراسیون فوتبال ایران،گفت: با استعفای سرمربی تیم ملی موافقت نمی کنم، اما درصورت فراهم نشدن شرایط و امکانات، بهتر است که کارلوس کی روش از ایران برود.

علی کفاشیان پس از برگزاری نشست با کارلوس کی روش عنوان کرد: کی روش حرفهای منطقی را مطرح کرده و می گوید که باید برای رسیدن به جام جهانی، امکانات مناسب داشته باشیم.
وی افزود: او اعلام کرد که اگر امکانات و دیگر شرایط برای فعالیتش فراهم باشد در ایران می ماند و در غیراینصورت به حضورش پایان خواهد داد.
کفاشیان در پاسخ به این سوال که بالاخره کی روش در ایران ماندگار است؟ توضیح داد: او قرارداد دارد و فعلا به کارش ادامه می دهد و ما نیز باید بتوانیم برای رسیدن به جام جهانی روسیه، خواسته های او را فراهم کنیم.
وی در ادامه با خنده، گفت: امیدوارم اگر از فوتبال رفتم، رییسی قدرتمند، محکم که هیچگاه خنده بر لبان نداشته باشد و بتواند پول بیاورد بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه بزند تا همه او را دوست داشته باشند.
رییس فدراسیون فوتبال درخصوص حضور نداشتن کی روش در نشست دبیرکل یوفا در تهران، اظهار داشت: تلفنی هماهنگ کردیم تا کی روش که دوستی خوبی با این مقام مسوول داشته در مراسم باشد اما سرمربی تیم ملی حضور نیافت.
کفاشیان در مورد صحبت های افشین پیروانی که اعلام کرد قراردادی با فدراسیون ندارد که کفاشیان بخواهد او را برکنار کند، گفت: او درست می گوید و قرارداد ندارد. ضمن اینکه از مدیرتیم ملی خواستم تنها در راستای وظایف خود صحبت کند و در مورد ادامه همکاریش نیز کی روش تصمیم گیرنده خواهد بود.
کفاشیان در پایان صحبت های خود اعلام کرد که با استعفای کی روش موافقت نمی کند.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا